Nou dan verhuis ik het even hiernaartoe want ik wil ook nog wel even antwoorden natuurlijk
alex schreef:
Zeg lucid en feldmaus als het ooit zo ver komt, dan mag ik toch wel op de bruiloft komen heh?
Lucid schreef:
Tuurlijk! Maar ik ben geen voorstander van het huwelijk, dus hebt er geen fiducie in. Smile
Mike.H schreef:
haha ik mag dan wel 15 zijn, maar zulke puppy love als dit heb ik nog niet meegemaakt dat kan ik je wel vertellen..
Lucid schreef:
Dat belooft wat voor de toekomst, als je zelf je eerste crush krijgt, knaap. Very Happy
Pas op, vrouwen zijn gevaarlijk!
Overigens is puppy love de verkeerde term:
Quote:
Puppy love is an informal term for feelings of love between young people, especially during adolescence, so-called for its resemblance to the affection that may be felt towards a puppy. See also limerence and crush.
Een adolescent is iemand tussen de 15 en 20 jaar. Jij bent dus een adolescent, en Alex nog zo'n twee jaar.
Nu moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik niet aan dit criterium kan voldoen. Sad Ik ben al 28 jaar oud, en kleine feltmaus is zelfs al 30, in jullie ogen uiteraard hoogbejaard.
Maar er zijn nog meer belemmeringen! Ik heb al een vriendinnetje (geen veldmuis of ander dier, maar een lief dierenartsje).
Veldmaus is ook gebonden. Zo op haar foto te zien aan een ruige metalgast die beter kan grunten dan jullie kunnen ouwehoeren over WOII-wapens.
Ik moet jullie dus helaas teleurstellen. Naast een geheime relatie zit er geen toekomst in de combinatie Lucid en Kleine Feldmaus. Sad
Hopelijk worden die zeventienjarige maagden (bestaan die eigenlijk nog wel?) snel geregeld, zodat er toch nog een eerste forum-love kan opbloeien! Zet hem op, jongens!
Nah dan...
Ik ben ook geen voorstander van het huwelijk! Nee niet alle vrouwen willen trouwen!
Grappig, een dierenartsje, ik werk ook met dieren, toeval?

En nee, hij is geen metalgast die hard kan grunten (vroeger misschien wel, nu niet meer) Militaria en wo2 vindt hij maar niks, hij stopt zijn geld liever in verre enge reizen, ik stop het liever in stoffige muffige papieren

Maar, zijn er hier dan maar 2 vrouwen? Of heeft de rest zich verstopt