Slowchat-topic deel 8

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Dean- schreef:
Mike.H schreef:Yes :)!

over met maar 1 onvoldoende.. Op naar Havo 4 :)
Nog even in spanning of ik over ben naar 4 Havo, maar als ik alles goed uitgerekend hebt wel :D
Ik heb heel dit jaar maar 4 onvoldoendes gehaald en sta gemiddeld een 7.3 :D
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

Eric schreef:
Dean- schreef:
Mike.H schreef:Yes :)!

over met maar 1 onvoldoende.. Op naar Havo 4 :)
Nog even in spanning of ik over ben naar 4 Havo, maar als ik alles goed uitgerekend hebt wel :D
Ik heb heel dit jaar maar 4 onvoldoendes gehaald en sta gemiddeld een 7.3 :D
Haha ik zit ook in spanning te wachten tot ik hoor of ik over ben naar HAVO 4 :)
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

:? Jemig maar 4 onvoldoendes..

hoe doe je dat :?!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

Mike.H schreef::? Jemig maar 4 onvoldoendes..

:shock: :shock: :shock: :shock: Maar 4 onvoldoendes :shock: :shock: :shock:

Haha ik had 4 onvoldoendes op m'n rapport vorige keer :P
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Mike.H schreef::? Jemig maar 4 onvoldoendes..

Geen idee, en dan heb ik nog 2 onvoldoendes met Natuur-Scheikunde gehaald :P
En ik leer amper want na 3 minuten verveel ik me alweer :lol:
Ik doe nu vmbo, misschien als ik mijn vmbo diploma heb ga ik misschien havo doen of MBO en daarna HBO.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Kleine Feldmaus
Lid

Bericht door Kleine Feldmaus »

Nou dan verhuis ik het even hiernaartoe want ik wil ook nog wel even antwoorden natuurlijk

alex schreef:
Zeg lucid en feldmaus als het ooit zo ver komt, dan mag ik toch wel op de bruiloft komen heh?

Lucid schreef:

Tuurlijk! Maar ik ben geen voorstander van het huwelijk, dus hebt er geen fiducie in. Smile

Mike.H schreef:
haha ik mag dan wel 15 zijn, maar zulke puppy love als dit heb ik nog niet meegemaakt dat kan ik je wel vertellen..

Lucid schreef:
Dat belooft wat voor de toekomst, als je zelf je eerste crush krijgt, knaap. Very Happy
Pas op, vrouwen zijn gevaarlijk!

Overigens is puppy love de verkeerde term:
Quote:
Puppy love is an informal term for feelings of love between young people, especially during adolescence, so-called for its resemblance to the affection that may be felt towards a puppy. See also limerence and crush.

Een adolescent is iemand tussen de 15 en 20 jaar. Jij bent dus een adolescent, en Alex nog zo'n twee jaar.
Nu moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik niet aan dit criterium kan voldoen. Sad Ik ben al 28 jaar oud, en kleine feltmaus is zelfs al 30, in jullie ogen uiteraard hoogbejaard.
Maar er zijn nog meer belemmeringen! Ik heb al een vriendinnetje (geen veldmuis of ander dier, maar een lief dierenartsje).
Veldmaus is ook gebonden. Zo op haar foto te zien aan een ruige metalgast die beter kan grunten dan jullie kunnen ouwehoeren over WOII-wapens.
Ik moet jullie dus helaas teleurstellen. Naast een geheime relatie zit er geen toekomst in de combinatie Lucid en Kleine Feldmaus. Sad
Hopelijk worden die zeventienjarige maagden (bestaan die eigenlijk nog wel?) snel geregeld, zodat er toch nog een eerste forum-love kan opbloeien! Zet hem op, jongens!

Nah dan...
Ik ben ook geen voorstander van het huwelijk! Nee niet alle vrouwen willen trouwen!
Grappig, een dierenartsje, ik werk ook met dieren, toeval? :-P
En nee, hij is geen metalgast die hard kan grunten (vroeger misschien wel, nu niet meer) Militaria en wo2 vindt hij maar niks, hij stopt zijn geld liever in verre enge reizen, ik stop het liever in stoffige muffige papieren ;-)
Maar, zijn er hier dan maar 2 vrouwen? Of heeft de rest zich verstopt :-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Kleine Feldmaus schreef: Grappig, een dierenartsje, ik werk ook met dieren, toeval? :-P
Nee, dit moet voorbestemd zijn. ;) Wat doe je dan met dieren?
Mijn vriendin is paardenarts, maar ze werkt als wetenschappelijk onderzoeker voor een Britse dierenkliniek. DNA vergelijken en zo.
Kleine Feldmaus schreef:Militaria en wo2 vindt hij maar niks, hij stopt zijn geld liever in verre enge reizen, ik stop het liever in stoffige muffige papieren ;-)
Normaal is het precies andersom. :) Wat zijn "enge reizen"? Reisjes naar Irak en Iran?

Stoffige boeken heerschen!
Wat sechdi, moochdi shonichs yet?’ Tybeert sprac: ‘Mine roukes niet. Reynaert hebdi niet in huus? Gavedi mi eene veldmuus klene!
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Kleine Feldmaus
Lid

Niets hoogs hoor ;-)
Ik werk in een dierenasiel.

Enge reizen, um, nou ja, dingen doen als vulkanen beklimmen, of door de jungle kruipen, nee dank je.

Hey is dat niet van Reynaert den vos?
:-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Kleine Feldmaus schreef:Ik werk in een dierenasiel.
Tussen zielige beestjes. "Koop mij, koop mij!" Lijkt mij wel mooi werk. Alleen krijg je dan ook te maken met hele agressieve, mishandelde of doodsbange beesten. :cry:
Kleine Feldmaus schreef:Enge reizen, um, nou ja, dingen doen als vulkanen beklimmen, of door de jungle kruipen, nee dank je.
En dan ga jij gewoon niet mee? Of zit jij dan in een hotel tv te kijken?
Kleine Feldmaus schreef:Hey is dat niet van Reynaert den vos?
:-)
Yep. Alleen de laatste woorden zijn gemanipuleerd. :D
— Racine
Kleine Feldmaus
Lid

Ik ga niet mee want ik maak mijn geld op aan eh andere dingen ;-)
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Kleine Feldmaus schreef:Ik ga niet mee want ik maak mijn geld op aan eh andere dingen ;-)
Wo2-stuff en H&M-jassen?
— Racine
Kleine Feldmaus
Lid

juist!
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

:D Je bespaart in ieder geval veel geld door de kapper niet al te vaak te bezoeken.
— Racine
Kleine Feldmaus
Lid

hahahaha nee die moeten op verre afstand blijven!!
brrrr

maar ja, dat geld gaat dan weer naar shampoo hoeveelheden ;-)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 17 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij is bovenstaande conversatie te classificeren onder de noemer 'studieontwijkend gedrag'. ;)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten