Slowchat-topic deel 8
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Je mag als gallery administrator natuurlijk voorstellen doen voor een mooier plaatje
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Mike.H
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Als je de gallery wil veroveren door prachtige afbeeldingen in te sturen mag je gerust je gang gaan hoor
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- pvt_Ed
- Lid
- Alex
- Beste Signature 2007
- ^kev
- Lid
dankjeProos schreef:^kev schreef:jaa, eigelijk goeie vraag
ik zou het eigelijk niet weten waarom het kennedymars heet,
en waarom ze lopen is eigelijk ook een raadsel..
ik zou het even opzoeken op i-net, zodra ik meer weet zet ik het effe hierop.url: http://nl.wikipedia.org/wiki/KennedymarsWikipedia schreef:In 1963 zei John F. Kennedy dat de meeste welvaartsmensen niet meer in staat waren om 50 mijl, oftewel 80 km, ongetraind binnen 20 uur te lopen. Om te laten zien dat hij dat nog wel kon, liep zijn broer Robert F. Kennedy samen met een groep vrienden die 80 km. Veel Amerikanen volgden dit voorbeeld. Het werd een rage die oversloeg naar Engeland en later, via de televisie, ook naar Nederland.
<('.'<)
- pvt_Ed
- Lid
ja? wie?alex schreef:Gister wel leuk tuinfeestje gehad Lekker temperatuurtje en veel bier Kwa dames viel het helaas een beetje tegen Trouwens dikke crash bij formule 1
Alex
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- wittmann
- Lid
ik vond mij verklaring leuker.^kev schreef:dankjeProos schreef:^kev schreef:jaa, eigelijk goeie vraag
ik zou het eigelijk niet weten waarom het kennedymars heet,
en waarom ze lopen is eigelijk ook een raadsel..
ik zou het even opzoeken op i-net, zodra ik meer weet zet ik het effe hierop.url: http://nl.wikipedia.org/wiki/KennedymarsWikipedia schreef:In 1963 zei John F. Kennedy dat de meeste welvaartsmensen niet meer in staat waren om 50 mijl, oftewel 80 km, ongetraind binnen 20 uur te lopen. Om te laten zien dat hij dat nog wel kon, liep zijn broer Robert F. Kennedy samen met een groep vrienden die 80 km. Veel Amerikanen volgden dit voorbeeld. Het werd een rage die oversloeg naar Engeland en later, via de televisie, ook naar Nederland.