Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
15 jaar en nu al promotie. Dat belooft veel voor je toekomst!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
^kev schreef:jaa, eigelijk goeie vraag
ik zou het eigelijk niet weten waarom het kennedymars heet,
en waarom ze lopen is eigelijk ook een raadsel..
ik zou het even opzoeken op i-net, zodra ik meer weet zet ik het effe hierop.
Wikipedia schreef:In 1963 zei John F. Kennedy dat de meeste welvaartsmensen niet meer in staat waren om 50 mijl, oftewel 80 km, ongetraind binnen 20 uur te lopen. Om te laten zien dat hij dat nog wel kon, liep zijn broer Robert F. Kennedy samen met een groep vrienden die 80 km. Veel Amerikanen volgden dit voorbeeld. Het werd een rage die oversloeg naar Engeland en later, via de televisie, ook naar Nederland.
alex schreef:Gister wel leuk tuinfeestje gehad Lekker temperatuurtje en veel bier Kwa dames viel het helaas een beetje tegen Trouwens dikke crash bij formule 1
Alex
ja? wie?
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
^kev schreef:jaa, eigelijk goeie vraag
ik zou het eigelijk niet weten waarom het kennedymars heet,
en waarom ze lopen is eigelijk ook een raadsel..
ik zou het even opzoeken op i-net, zodra ik meer weet zet ik het effe hierop.
Wikipedia schreef:In 1963 zei John F. Kennedy dat de meeste welvaartsmensen niet meer in staat waren om 50 mijl, oftewel 80 km, ongetraind binnen 20 uur te lopen. Om te laten zien dat hij dat nog wel kon, liep zijn broer Robert F. Kennedy samen met een groep vrienden die 80 km. Veel Amerikanen volgden dit voorbeeld. Het werd een rage die oversloeg naar Engeland en later, via de televisie, ook naar Nederland.