Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat is als je een hetero bent, maar je, net als vele homo's, je extreem veel bezig houdt met mode. Je schoenen moeten dan passen bij je riem, en je shirt bij je schoenen, en je broek bij je riem. Deze gast heeft ook zijn haar gestyleerd in een enorme tante sidonia kuif. Strakke shirts, strakke broeken en asics.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dat is als je een hetero bent, maar je, net als vele homo's, je extreem veel bezig houdt met mode. Je schoenen moeten dan passen bij je riem, en je shirt bij je schoenen, en je broek bij je riem. Deze gast heeft ook zijn haar gestyleerd in een enorme tante sidonia kuif. Strakke shirts, strakke broeken en asics.
Haha
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Zo zit er ook eentje bij mij in de klas. Hij was eens kwaad op mij omdat mijn schoenen niet bij mijn broekpasten...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
sobel schreef: treinreis betalen is veel werken, dus geld verdienen:) ik heb gelukkig een voordeelurenkaart daarmee reis ik met 40% korting! echt ideaal:) en dankje
Poe poe toe maar .. nou oprotten jij en hup naar je vriendin
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
oei oei oei!!
mijn ouders waren niet thuis dit weekend
vet zuipen smorgens ravage! 1 van men vrienden
in de huiskamer op de vloer, 1 lag buiten in de tuin.
alleen nu voel ik me nog steeds bagger
OMFG!! Hel breekt los hier!! Het is hier echt serieus aan het onweren. Er staat z'n hoogspanngingdmast bij ons in de tuin, het lijkt wel alsof de bliksem alleen daarop inslaat. .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Darryl schreef:OMFG!! Hel breekt los hier!! Het is hier echt serieus aan het onweren. Er staat z'n hoogspanngingdmast bij ons in de tuin, het lijkt wel alsof de bliksem alleen daarop inslaat. .
Gister had ik het noodweer.
Sliep ik uiteindelijk met, krijg ik die herrie.
Het koelt wel af, das erg prettig
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944