Slowchat-topic deel 8

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Feel ya,

Moest van 13.00u tot 21.00u
Heb ik errug leuk zwaar tilwerk bij de praxis. 8)
Vooral in een winkel zonder airco en ik werk vlakbij de verlichting.. daar is het dus bloedje hot!
In de supermarkt is het toch altijd aardig koel Dean? Iig hier bij de jumbo bevries je zowat.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Ik moest altijd de koelcel inruimen. Lekker relax dus.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Pff die hitte.. 20 min skaten en k zit helemaal onder t zweet.. En het strand is nu ook niet chill want t heeft geregend vanochtend.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Ja idd verdorie hé ik ben gister gewoon pas rond 4 uur in slaap gevallen man
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Mike.H schreef:Ja idd verdorie hé ik ben gister gewoon pas rond 4 uur in slaap gevallen man
k had gister gelukkig wat bier op dus ik sliep wel lekker, voor 2 uur, en toen lag ik weer een tijdje wakker... en dan maar om 9 uur uit bed stappen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

hehe ik heb een kort nachtje gedraaid.. 4 uur tot half 8 :P
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Polte schreef:Feel ya,

Moest van 13.00u tot 21.00u
Heb ik errug leuk zwaar tilwerk bij de praxis. 8)
Vooral in een winkel zonder airco en ik werk vlakbij de verlichting.. daar is het dus bloedje hot!
In de supermarkt is het toch altijd aardig koel Dean? Iig hier bij de jumbo bevries je zowat.
Meestal wel...Maar er komt binnekort een nieuwe supermarkt, dus een aantal gebouwem zijn al afgebroken. Ons magazijn bestaat uit een aansluiting op de winkel met als dak golfplaten (broeikaseffect :P), dus het is er stik heet...

en airco... :? :?

;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Sobel ik zit inmiddels op iets meer dan 3 weken haha ;) als we een maand hebben zit ik in de auto (Grrr!!!).. maar ik heb al eens eerder met haar gehad en dat was bijna 5 maanden.. ik weet zeker dat het nu langer zal gaan duren :)

maar die 8 en halve maand doe je goed jongen :)!.. gaat het nog steeds goed enzo..? al trouwplannen (:P oke sorry die is flauw ;))
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

haha :P het gaat niet altijd goed nee :) er is welleens ruzie geweest, maar dat heeft iedereen denk ik wel.. ik ben zelf vanmening dat het helemaaln niet erg is om eens te mopperen op elkaar, alleen het is belangrijk dat er samen een oplossing word gevonden:) ik ben gelukkig nog steeds bij der, en als het aan mij ligt blijft dat nog ff, het is heel erg duur :P dat zeker, ook het beltegoed, en de trein.. je witl niet weten hoeveel ik permaand aan mijn vriendin te besteden heb :P maar het maakt me allemaal nietuit, ik zou net zo lief heel mijn salaris inleveren als ik daardoor haar kon behouden:)

en als de wil er is van beide kanten dan moet dat toch goed komen bij jou ;)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

:) haha och volgens mij gaat het bij geen enkel koppel dat ze nooit ruzie hebben.. soms is het wel eens goed.. zeker is het dan goed dat je er samen een oplossing voor vind..

haha aah we houden wel een inzamelingsactie op het forum voor je zodat je weer een half jaar vooruit kan :P.. goed plan? giro 666 ;)..

ik heb trouwens de mazzel dat ik een abbo heb dat m'n ouders betalen en dat ze op maar een kwartiertje fietsen woont :)
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

ik heb zelf gelukkig een voordeel urenkaart :) dat is toch mooi weer bij elk kaartje 40 % korting :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

hehe ;) goed geregeld man ;)
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Dean- schreef:
Meestal wel...Maar er komt binnekort een nieuwe supermarkt, dus een aantal gebouwem zijn al afgebroken. Ons magazijn bestaat uit een aansluiting op de winkel met als dak golfplaten (broeikaseffect :P), dus het is er stik heet...

en airco... :? :?

;)
Ken het, wij verkopen airco's maar hebben er geen één voor eigen gebruik. :mrgreen:
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Hahaha, dat is toch eigelijk best wel lullig...Je zweet je kapot voor de hitte...en ondertussen zie je al die mensen een airco kopen :lol: :lol:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Vandaag zou je worden gebeld door school als je niet over zou zijn (als je wel over zou zijn werd je niet gebeld).
Werd ik net gebeld door me mentor, ik dacht dat ik bleef zitten :( Maar ze belde omdat ik 2 proefwerken over moest doen.
Alsnog niet het beste nieuws, maar beter dan een jaar blijven zitten :)
Gesloten