Slowchat-topic deel 8
- Alex
- Beste Signature 2007
-
- Lid
- Contacteer:
@$#&$%@#$#$@#
Eindelijk weer een beeldscherm, maandag blikseminslag in de straat en bij ons thuis natuurlijk alleen mijn beeldscherm kapot en mn broertje al zijn bestanden kwijt. 11 maanden oud beeldscherm snik, hij is er niet meer
Maarja, waren mensen die het veel erger hadden :O. En acht, om het van de positiefe kant te kijken als ik nu een nieuwe koop gaat hij (statistisch gezien dan) langer mee
Eindelijk weer een beeldscherm, maandag blikseminslag in de straat en bij ons thuis natuurlijk alleen mijn beeldscherm kapot en mn broertje al zijn bestanden kwijt. 11 maanden oud beeldscherm snik, hij is er niet meer
Maarja, waren mensen die het veel erger hadden :O. En acht, om het van de positiefe kant te kijken als ik nu een nieuwe koop gaat hij (statistisch gezien dan) langer mee
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ik ben laatst ook gezakt hoor voor me rijbewijs,alex schreef:Ja 8 weken ofzo verdomme.... kdenk nog ff stukkie rijden in de zomer relaxeeed ja dus niet mevrouwke verziekt het weer ff om een pauper reden... maar goed
Ook om een gigantisch belachelijke reden maarja het is jou woord tegen die van hen,
Ik heb nog geluk net voor de vakantie kon ik nog herexamen dat is 1 augustus,
En 2 augustus ging me rijschool op vakantie, wel beetje geluk dus.
Dus ik hoop dat ik nu wel slaag
En jij alvast succes voor het herexamen he!!
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- pvt_Ed
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer: