Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ik vind toch echt Cannavaro.. Hij heeft echt bijna geen fout gemaakt..

in tegenstelling tot Zidane..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik vond Andrea Pirlo verschrikkelijk goed voetballen. In de wedstrijd tegen Duitsland heeft hij heel goed gespeeld, die goal van Grosso is te danken aan Pirlo, niet gehaast spelen, je tijd nemen en wachten tot de verdediging uit positie loopt. En dan met een schitterende steekpass je ploeggenoot vrij spelen!!

En respect voor Gattuso, die man heeft bergen werk verzet!! Heel het WK gaten dichtlopen voor het middenveld, super!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

okke schreef:Tweede geworden?! Wat een onzin. De punten voor de finale, halve en achtste finale zijn veel te hoog. Velen hadden veel beter ingeschat wie er zou winnen in de voorrondes en hoeveel punten ze zouden scoren.
Dat kan best, maar zij hebben dan niet goed voorspelt wie er uiteindelijk wereldkampioen zou worden, of wie er tot de halve finales zouden komen. En daar gaat het tenslotte om. Bovendien waren de punten die je in de 8e finales kon behalen net zo hoog als de punten in de poules, pas bij de kwartfinale kon je extra punten krijgen voor een goed voorspelt land. Daar komt bovendien bij dat ^kev ook al na de groepsfase bij de koplopers zat, dus wat dat betreft is hij een verdiende winnaar!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:Ik vond Andrea Pirlo verschrikkelijk goed voetballen. In de wedstrijd tegen Duitsland heeft hij heel goed gespeeld, die goal van Grosso is te danken aan Pirlo, niet gehaast spelen, je tijd nemen en wachten tot de verdediging uit positie loopt. En dan met een schitterende steekpass je ploeggenoot vrij spelen!!

En respect voor Gattuso, die man heeft bergen werk verzet!! Heel het WK gaten dichtlopen voor het middenveld, super!!
het is ook zo dat het Italiaanse elftal gewoon ook een goed ELFTAL is.. en ze hebben ook in de breedte beste mensen!

ik bedoel.. achterin heb je Buffon, Cannavaro, Materazzi.. nou daar kom je dus echt niet doorheen.. (enige 2 tegendoelpunten door eigen doelpunt en penal..) en dan op het middenveld Pirlo en Gatusso.. geweldige werkertjes en dan voorin kan je kiezen uit; Toni, Del Piero, die speler van AC Milan waar ik z'n naam altijd van vergeet :roll: en dan nog Iaquinta.. nou tegen zo'n team kan je gewoon niet op..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Mike.H schreef:Ik vind toch echt Cannavaro.. Hij heeft echt bijna geen fout gemaakt..

in tegenstelling tot Zidane..
nou ?

oke wat Zidane deed is fout, en vééééééél meer fout dan wat Cannavaro deed, maar toch is het wat Cannavaro zei ook niet goed, en nou weet ik wel dat er in zn wedstrijd vanalles tegenelkaar word gezegd en ik snap ook niet waarom Zidane er zo fel op in ging maja...

en ik voel me echt vereerd met zn beker onder mijn naam :oops:
<('.'<)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

;) ^Kev.. het was niet Cannavaro aan wie hij de kopstoot uitdeelde, maar aan Materazzi :P..

Cannavaro had daar niets mee te maken..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Mike.H schreef:;) ^Kev.. het was niet Cannavaro aan wie hij de kopstoot uitdeelde, maar aan Materazzi :P..

Cannavaro had daar niets mee te maken..
wel ? ow sorry, heb ik me even vergist, ik bedoelde Materazzi :wink:
<('.'<)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

;) No care ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie