Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Hallo allemaal,

Helaas ben ik een tijdje afwezig geweest op het forum, en daardoor wist ik niks van de WK- poule. IK zou graag willen meedoen, maar ik begrijp dat ik te laat ben. Zou er misschien toch nog een kans zijn dat ik mee kan doen?

MVG,

Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Oh ik vind dat je wel mee mag doen, maar dan wel vanzelfsprekend dat de eerste 2 speeldagen niet bij jou meetellen?

maar het is Zhukov's toto eh :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Tuurlijk kan Operation Overlord nog meedoen, maar hij kan dan alleen geen punten meer halen voor de gespeelde wedstrijden.

Wat betreft de punten voor het juist voorspellen van de uitslag; daarvoor krijg je 3 bonuspunten. (Of meer als jullie het te weinig vinden ;) )

Ik zal zo dadelijk even de stand bijwerken jongens, dat moet voor Argentinië - Ivoorkust nog net lukken!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Dankjewel, Mike :)

Ik heb net gelezen dat de uiterste inschrijfdatum 5 juni was :(
Als ik mee mag doen, tellen de eerste 2 dagen natuurlijk niet mee. Het is nu wachten op Zhukov's reactie. Ik heb hem ook een PB'tje gestuurd.

MVG,

Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Trouwens, ik ben het echt helemaal met Mike eens dat Zweden een bijzonder trieste tactiek had, vooral tegen een zwakke tegenstander als Trinidad, mag je toch verwachten dat ze een beetje aan willen vallen. Het lijkt wel alsof ze banger zijn een goal tegen te krijgen, dan er zelf één willen scoren.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Operation Overlord schreef:Het is nu wachten op Zhukov's reactie. Ik heb hem ook een PB'tje gestuurd.
You've got PB!! :)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

OK, ik heb hem gelzen Zhukov.

You've got a PB too :) :P
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Dankzij een schitterend juiste voorspelling van de wedstrijd Trinidad - Zweden (0-0) staat ^kev nu ongehinderd aan kop met maar liefts 21 punten!! Gevolgd door Pvt_Ed en Charlie1975!

Ranglijst vóór Argentinië - Ivoorkust
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hehe ik sta in de middenmoot, zoals het hoort :)! (had k al verwacht de eerste paar dagen) :P maar mijn inhaalrace komt nog..

En Zhukov jij begrijpt helemaal wat ik bedoel.. dan zet je je team toch in een 3-4-3 opstelling ofzo.. (T&T speelt 4-5-1)



Voor de Brazilië fans onder ons heb ik nog een leuk nieuwtje hehe:


Brazilië krijgt dikke klop van Brazilië B

10/6/2006 20:47

Geen lekkere generale voor Brazilië. De ploeg van bondscoach Carlos Alberto Parreira kreeg in een trainingspartijtje flink op de broek van Brazilië B.
Drie dagen voordat de Brazilianen aftrappen tegen Kroatië bleken de reserves met 3-0 te sterk in de 45 minuten durende wedstrijd. In Königstein scoorde Juninho Pernambucano twee keer en maakte Fred één goal.

Brazilië B won dik verdiend aangezien de tweede keus veel meer enthousiasme in de strijd wierp dan de basisploeg.

Van vi.nl :D gniffel gniffel
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik heb de voorspellingen van Operation Overlord toegevoegd, de puntentelling van Operation Overlord begint bij de wedstrijd Argentinië - Ivoorkust.

Ik heb bovendien op veler verzoek een overzichtje met de beoogde wereldkampioenen gemaakt!!

Klikt hier

Grappig om te zien; in totaal hebben alle deelnemers slechts 3 mogelijke wereldkampioenen uitgekozen; 6 kozen voor Brazilië, 5 voor Nederland en 2 voor Italië. Ook opvallend is dat Argentinië 4 keer als finalist wordt genoemd, maar door niemand als wereldkampioen wordt gezien.

Saillant detail; niemand behalve ondergetekende verwacht dat de Duitsers de finale zullen halen :P
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Jongens over 4,5 uur is het zover! Dan kunnen de leeuwenhose, toeters en vlaggen uit de kast!

Ik heb er wel een goed gevoel over. Ze kunnen Servie Montenegro pakken!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Jeeeuh!, ik sta eerste :lol:

dus effe wedstrijd overzichtje:

Duitsland - Costa Rica 4 - 2
Polen - Ecuador 0 - 2
Engeland - Paraguay 1 - 0
Trinidad & Tobago - Zweden 0 - 0
Argentinië - Ivoorkust 2 - 1
<('.'<)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Oh netjes :)! ik sta gewoon 4e (H)!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

1 -0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

sobel schreef:1 -0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D
Plaats reactie