Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Mike.H schreef:Ik gok Pauli dat je ogen in je achterhoofd zitten en dat je de wedstrijd niet eens gezien hebt..
Tuurlijk speelden ze goed maar de jongensch uit de basis zoals van Bronckhorst ruilen voor een de Cler? Het is fijn dat van Basten nu weet dat die goeie reserves heeft maar ik zie m de Cler niet in de basis zetten, Boulahrouz maakt hier nog wel een kans op.
O en ogen in je achterhoofd kan niet.
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
nee, zeker de Cler niet in de basis.
is geen echte basisspeler als je het mij vraagt,
ik vond de opstelling tegen ivoorkust en servië goed,
die kunnen we het beste tegen portugal gebruiken en inzetten
Na wat navraag gedaan te hebben bij Zhukov via de PB zie ik geen bezwaar tegen het 'vernieuwen' van de poule.
Het lijkt me wel handig om net als eerst een lijstje te krijgen die we kunnen invullen (ik houd niet zo bij wie nu tegen wie moet ) en deze dan weer naar Zhukov te sturen via pb.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Ja, dat was de bedoeling inderdaad, tenzij mensen het teveel werk vinden, dan houden we gewoon de oorspronkelijke formulieren aan. Wellicht is dat alsnog beter, want ik heb het de laatste tijd behoorlijk druk gehad, waardoor ik nog geen invulformulier heb kunnen maken...