Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik denk dat Portugal doorgaat omdat Engeland zó slecht is.
Ze scoren eigenlijk alleen maar uit spelhervattingen. Een ballenploeg wat mij betreft. Dat kan Portugal winnen, of tenminste gelijk houden tot de penalties.... En daarbij wil ik ook niet dat die Engelsen doorgaan, dus ik heb 't ook een beetje zo ingevuld als dat ik 't hoop.
Ze scoren eigenlijk alleen maar uit spelhervattingen. Een ballenploeg wat mij betreft. Dat kan Portugal winnen, of tenminste gelijk houden tot de penalties.... En daarbij wil ik ook niet dat die Engelsen doorgaan, dus ik heb 't ook een beetje zo ingevuld als dat ik 't hoop.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Robin V
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Nu Australië eruit ligt ben ik voor Duitsland of Argentinië, maar zie ook:Lucid schreef:Wie hopen jullie dat wint met voetbal? Van mij mogen de Pruisjes best winnen.
[WK] Voor welk land zijn jullie ná Nederland ?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Charly1975
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Nee, nee, die heb je niet over het hoofd gezien!! Maar ik had het de afgelopen dagen nogal erg druk met afrondingen voor school, mondeling, tentamens e.d. dus de poule was er effe bij in geschoten.Charly1975 schreef:Is er ook nog een nieuwe tussenstand in de poule of heb ik die over het hoofd gezien ??
Ik ben nou alles aan het afronden, zal vanavond de actuele stand van zaken posten!
Вместе мы непобедимы
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Sterker nog; ik heb het klaar. Voor de duidelijkheid nog even; de opzet verschilt dus van eerder, we gaan uit van de oorspronkelijke formulieren. Voor ieder team die je in de goede wedstrijd voorspelt kun je punten verdienen, daarnaast verdien je punten voor de uitslag van de wedstrijd (indien je beide teams hebt voorspelt). In de 1/8e finales kun je per correct team 5 punten verdienen, in de kwartfinales 10 punten per team, in de halve finales 15 punten per team, de finale 20 punten en bij de juiste wereldkampioen kun je 50 punten verdienen.
In de overzichtjes van de wedstrijddagen is aangegeven welke deelnemer welke teams juist heeft voorspelt. Is een land rozig, dan is dit land foutief en krijg je geen punten. Is het land mint-groen dan is het correct en krijg je, overeenkomstig de ronde, punten. Wanneer je beiden goed hebt heb je dus de maximale plaatsingspunten en kun je ook wedstrijdpunten verdienen.
Overzicht van de wedstrijden tot aan de finale;
1/8e finales
1/8e finales
1/8e finales
1/8e finales
Kwartfinale 1 & 2
Kwartfinale 3 & 4
Halve finale 1
Halve finale 2
Finale
De actuele ranglijst
In de overzichtjes van de wedstrijddagen is aangegeven welke deelnemer welke teams juist heeft voorspelt. Is een land rozig, dan is dit land foutief en krijg je geen punten. Is het land mint-groen dan is het correct en krijg je, overeenkomstig de ronde, punten. Wanneer je beiden goed hebt heb je dus de maximale plaatsingspunten en kun je ook wedstrijdpunten verdienen.
Overzicht van de wedstrijden tot aan de finale;
1/8e finales
1/8e finales
1/8e finales
1/8e finales
Kwartfinale 1 & 2
Kwartfinale 3 & 4
Halve finale 1
Halve finale 2
Finale
De actuele ranglijst
Вместе мы непобедимы
- ^kev
- Lid
- pvt_Ed
- Lid
Ik wist dat Frankrijk het lastig zou krijgen. En zeg nou eerlijk, ze hebben wel geluk gehad^kev schreef:haha, raad eens wie er weer boven staat ? ...
maar effe over Frankrijk - Brazilië
het viel mij op dat niemand(!) Frankrijk had verwacht in de achste finale, terwijl ze eigelijk toch niet in de moeilijkste poule zaten.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- Shifty
- Lid
- Contacteer: