Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic
- Operation Overlord
- Lid
Hallo allemaal,
Helaas ben ik een tijdje afwezig geweest op het forum, en daardoor wist ik niks van de WK- poule. IK zou graag willen meedoen, maar ik begrijp dat ik te laat ben. Zou er misschien toch nog een kans zijn dat ik mee kan doen?
MVG,
Operation Overlord
Helaas ben ik een tijdje afwezig geweest op het forum, en daardoor wist ik niks van de WK- poule. IK zou graag willen meedoen, maar ik begrijp dat ik te laat ben. Zou er misschien toch nog een kans zijn dat ik mee kan doen?
MVG,
Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
- Mike.H
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Tuurlijk kan Operation Overlord nog meedoen, maar hij kan dan alleen geen punten meer halen voor de gespeelde wedstrijden.
Wat betreft de punten voor het juist voorspellen van de uitslag; daarvoor krijg je 3 bonuspunten. (Of meer als jullie het te weinig vinden
)
Ik zal zo dadelijk even de stand bijwerken jongens, dat moet voor Argentinië - Ivoorkust nog net lukken!!
Wat betreft de punten voor het juist voorspellen van de uitslag; daarvoor krijg je 3 bonuspunten. (Of meer als jullie het te weinig vinden

Ik zal zo dadelijk even de stand bijwerken jongens, dat moet voor Argentinië - Ivoorkust nog net lukken!!
Вместе мы непобедимы
- Operation Overlord
- Lid
Dankjewel, Mike 
Ik heb net gelezen dat de uiterste inschrijfdatum 5 juni was
Als ik mee mag doen, tellen de eerste 2 dagen natuurlijk niet mee. Het is nu wachten op Zhukov's reactie. Ik heb hem ook een PB'tje gestuurd.
MVG,
Operation Overlord

Ik heb net gelezen dat de uiterste inschrijfdatum 5 juni was

Als ik mee mag doen, tellen de eerste 2 dagen natuurlijk niet mee. Het is nu wachten op Zhukov's reactie. Ik heb hem ook een PB'tje gestuurd.
MVG,
Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Trouwens, ik ben het echt helemaal met Mike eens dat Zweden een bijzonder trieste tactiek had, vooral tegen een zwakke tegenstander als Trinidad, mag je toch verwachten dat ze een beetje aan willen vallen. Het lijkt wel alsof ze banger zijn een goal tegen te krijgen, dan er zelf één willen scoren.
Вместе мы непобедимы
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Operation Overlord
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Dankzij een schitterend juiste voorspelling van de wedstrijd Trinidad - Zweden (0-0) staat ^kev nu ongehinderd aan kop met maar liefts 21 punten!! Gevolgd door Pvt_Ed en Charlie1975!
Ranglijst vóór Argentinië - Ivoorkust
Ranglijst vóór Argentinië - Ivoorkust
Вместе мы непобедимы
- Mike.H
- Lid
hehe ik sta in de middenmoot, zoals het hoort
! (had k al verwacht de eerste paar dagen)
maar mijn inhaalrace komt nog..
En Zhukov jij begrijpt helemaal wat ik bedoel.. dan zet je je team toch in een 3-4-3 opstelling ofzo.. (T&T speelt 4-5-1)
Voor de Brazilië fans onder ons heb ik nog een leuk nieuwtje hehe:
Brazilië krijgt dikke klop van Brazilië B
10/6/2006 20:47
Geen lekkere generale voor Brazilië. De ploeg van bondscoach Carlos Alberto Parreira kreeg in een trainingspartijtje flink op de broek van Brazilië B.
Drie dagen voordat de Brazilianen aftrappen tegen Kroatië bleken de reserves met 3-0 te sterk in de 45 minuten durende wedstrijd. In Königstein scoorde Juninho Pernambucano twee keer en maakte Fred één goal.
Brazilië B won dik verdiend aangezien de tweede keus veel meer enthousiasme in de strijd wierp dan de basisploeg.
Van vi.nl
gniffel gniffel

En Zhukov jij begrijpt helemaal wat ik bedoel.. dan zet je je team toch in een 3-4-3 opstelling ofzo.. (T&T speelt 4-5-1)
Voor de Brazilië fans onder ons heb ik nog een leuk nieuwtje hehe:
Brazilië krijgt dikke klop van Brazilië B
10/6/2006 20:47
Geen lekkere generale voor Brazilië. De ploeg van bondscoach Carlos Alberto Parreira kreeg in een trainingspartijtje flink op de broek van Brazilië B.
Drie dagen voordat de Brazilianen aftrappen tegen Kroatië bleken de reserves met 3-0 te sterk in de 45 minuten durende wedstrijd. In Königstein scoorde Juninho Pernambucano twee keer en maakte Fred één goal.
Brazilië B won dik verdiend aangezien de tweede keus veel meer enthousiasme in de strijd wierp dan de basisploeg.
Van vi.nl

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ik heb de voorspellingen van Operation Overlord toegevoegd, de puntentelling van Operation Overlord begint bij de wedstrijd Argentinië - Ivoorkust.
Ik heb bovendien op veler verzoek een overzichtje met de beoogde wereldkampioenen gemaakt!!
Klikt hier
Grappig om te zien; in totaal hebben alle deelnemers slechts 3 mogelijke wereldkampioenen uitgekozen; 6 kozen voor Brazilië, 5 voor Nederland en 2 voor Italië. Ook opvallend is dat Argentinië 4 keer als finalist wordt genoemd, maar door niemand als wereldkampioen wordt gezien.
Saillant detail; niemand behalve ondergetekende verwacht dat de Duitsers de finale zullen halen
Ik heb bovendien op veler verzoek een overzichtje met de beoogde wereldkampioenen gemaakt!!
Klikt hier
Grappig om te zien; in totaal hebben alle deelnemers slechts 3 mogelijke wereldkampioenen uitgekozen; 6 kozen voor Brazilië, 5 voor Nederland en 2 voor Italië. Ook opvallend is dat Argentinië 4 keer als finalist wordt genoemd, maar door niemand als wereldkampioen wordt gezien.
Saillant detail; niemand behalve ondergetekende verwacht dat de Duitsers de finale zullen halen

Вместе мы непобедимы
- pvt_Ed
- Lid
Jongens over 4,5 uur is het zover! Dan kunnen de leeuwenhose, toeters en vlaggen uit de kast!
Ik heb er wel een goed gevoel over. Ze kunnen Servie Montenegro pakken!
Ik heb er wel een goed gevoel over. Ze kunnen Servie Montenegro pakken!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"