Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deutschland Für Weltmeister zou ik zeggen want ik gun het de portugezen ook niet enigste wat die kunnen krijgen is een oscar voor toneelspel !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Cas schreef:Deutschland Für Weltmeister zou ik zeggen want ik gun het de portugezen ook niet enigste wat die kunnen krijgen is een oscar voor toneelspel !
Of tenminste een plaats in het Guinness Book of records. Meest onverdiende overwinning. En Ivanov krijgt van mij de poedelprijs voor meest blinde arbiter van het WK. Die trap in het gezicht bij Robben was een penalty van de eerste rang.
pvt_Ed schreef:Wat vinden jullie van dat gedoe met Frings. Ik vind het heel erg onsportief van italie (tenmiste dat zeggen ze, de fifa zegt dat Italie er niet achter zit).
Ik hoop gewoon dat Duitsland eens flink gaat scoren vanavond.
Nouja, onsportief van Italië?? Frings sloeg volgens mij duidelijk Cruz op z'n kaak, niet hard, maar toch. Dat hoor je gewoon niet te doen en dus heeft Frings terecht een schorsing aan z'n broek. Hij mag zelfs van geluk spreken dat hij slechts één wedstrijd is geschorst, op slaan staat normaliter 3 wedstrijden.
Ohja, ik hoop overigens dat Italië wereldkampioen wordt, met al dat gekloot in die competitie en de zelfmoordpoging van Pessotto gun ik het de Azzurri van harte!!
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..................... Ik ben helemaal doorgedraaid Italie speelt veel beter, maar die laatste minuten waren echt in hte voordeel van Duitsland. Nu hopen dat we niet naar de penalties gaan, want die Lehmann haalt ze er allemaal uit.
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill