Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic
- ^kev
- Lid
Zhukov, bedankt voor "organiseren" van zn poule, is echt leuk. over 2 jaar bij het EK weer ? yahoo, eerste plaatsje, ik had het echt niet in het begin gedacht dat ik eerste zou worden en nog iets over Zidane:
Ik weet wel zeker dat de Italiaan iets zei tegen Zidane want zn speler op zn hoog niveau zou nooit maar dan ook nooit ! zoiets doms doen voor helemaal niets, die Italiaan heeft gewoon zeker iets gezegd wat op een voetbal veld niet thuis hoord ( dat van Zidane ook niet, daar niet van ). ik hoop dat Zidane tegen de pers verteld wat hij te horen heeft gekregen.
Ik weet wel zeker dat de Italiaan iets zei tegen Zidane want zn speler op zn hoog niveau zou nooit maar dan ook nooit ! zoiets doms doen voor helemaal niets, die Italiaan heeft gewoon zeker iets gezegd wat op een voetbal veld niet thuis hoord ( dat van Zidane ook niet, daar niet van ). ik hoop dat Zidane tegen de pers verteld wat hij te horen heeft gekregen.
<('.'<)
- Operation Overlord
- Lid
- Robin V
- Lid
Een belediging is geen aanleiding voor een kopstoot. Beledigingen gebeuren overal in het voetbal, tot in de jeugdpleoegen toe.
Ik ben nooit een fan geweest van Zidane. Remember de 14(!) rode kaarten die hij in zijn carrière veergaard heeft, waarvan een zes-zeven vor natrappen, slagen,... Bah.
Toch wel mooi laatste geworden.
Ik ben nooit een fan geweest van Zidane. Remember de 14(!) rode kaarten die hij in zijn carrière veergaard heeft, waarvan een zes-zeven vor natrappen, slagen,... Bah.
Toch wel mooi laatste geworden.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- Charly1975
- Lid
- Mike.H
- Lid
Oooooh netjes 3e!.. hmm bij mij lag het aan de 1/8 finales en kwartfinales.. daar heb ik bijna niets gewonnen..
gefeliciteerd Kev !
en Zhukov, again, bedankt voor de moeite !
En dat van Zidane dat vind ik echt een smerige streek van de jury.. Cannavaro hoorde de beste speler te zijn vind ik.. Zidane heeft toch niet zo'n geweldig toernooi gespeeld en toch wint hij ONDANKS schorsingen.. BAH
gefeliciteerd Kev !
en Zhukov, again, bedankt voor de moeite !
En dat van Zidane dat vind ik echt een smerige streek van de jury.. Cannavaro hoorde de beste speler te zijn vind ik.. Zidane heeft toch niet zo'n geweldig toernooi gespeeld en toch wint hij ONDANKS schorsingen.. BAH
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- pvt_Ed
- Lid
- Mike.H
- Lid
Precies Ed..pvt_Ed schreef:Zidane heeft maar 2 of 3 wedstijden echt GOED gespeelt. Terwijl een andere speler b.v. Canavaro alle wedstrijden top was!
ik vond echt dat Cannavaro het had moeten worden.. m'n vriendin is zo pro-zidane.. bah .. ik vind het maar een vaag ventje.. veels te agressief.. vergeet ook niet dat dit echt niet z'n 1e keer was..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
- ^kev
- Lid
nee ik vind Zidane echt terrecht de beste speler van het toernooi, ookal vond ik Ballack ook goed spelen en nog meerdere maar hij heeft telkens net toch weer Frankrijk gered en heeft telkens gezorgd voor een spannende wedstrijd, als je naar de kansen kijkt die hij kreeg en dan goed benutte bijv. gisteren, in de laatse verlenging die kopbal die hij maakte die Buffon nog maar net had.
<('.'<)
-
- Lid