Forummeet 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Waar wil je de forum meet?

een museum in nederland
20
59%
een museum in belgie
2
6%
een beurs in nederland
9
26%
een beurs in belgie
3
9%

Totaal aantal stemmen: 34

sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Forummeet 2006

Bericht door sobel »

aangezien het vorige topic al vrij ver onder het stof lag, hier een nieuw topic om te werken aan een geslaagde forummeet van het forum.wo2.nl!

ik zelf zat te denken aan zaterdag 9 juli

suggesties zijn altijd welkom evenals een goede plek enz...

daarom is het mischien handig om stap voor stap te beginnen... eerst een goede locatie zoeken, dan een goede datum enz..

mocht je geen keuze uit de poll kunnen maken, dan kan je de optie ''anders'' kiezen het is hierbij wel de bedoeling dat je keuze duidelijk inde post word vermeld.

ik hoop dat het een geslaagde meet gaat worden!

voor opmerkingen kan je ook altijd pben zodat ik het mischien ga vermelden in de begin post van dit topic.

groeten

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

een museum lijkt mij de meest geschikte plek. Lang niet alle leden verzamelen en beurzen zijn eigenlijk alleen echt leukvoor verzamelaars. Een museum kan voor iedereen leuk zijn.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Loek D.
Lid

Bericht door Loek D. »

Je bent de optie "maakt mij niet uit" vergeten.
Ik kan vanuit Zuid-Limburg bijna alles wel bereiken!
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Loek D. schreef:Je bent de optie "maakt mij niet uit" vergeten.
Ik kan vanuit Zuid-Limburg bijna alles wel bereiken!
Ik ook vanuit de kust :')

Mij maakt het niet uit, als ik niks te doen heb kom ik zeker ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Een museum is zowel voor verzamelaars als niet-verzamelaars leuk. De datum lijkt me nog wat aan de vroege kant als we eerst hierover nog moeten beslissen?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Ik ga voor een museum in Nederland. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Museum in Nederland, zo is de kans groter dat iedereen interesse heeft en de kans groter op goede bereikbaarheid voor zoveel mogelijk mensen.
Reca
Lid

Bericht door Reca »

Peter Moelans schreef:Museum in Nederland, zo is de kans groter dat iedereen interesse heeft en de kans groter op goede bereikbaarheid voor zoveel mogelijk mensen.
precies, dat is ook waarom ik museum in NL heb gekozen. Want voor mij is museum in België in sommige gevallen misschien nog wel sneller.

Ik groet u,
rémy
----
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Ik zou kwa datum meer voor iets aan het eind van de vakantie gaan daar men dan ruim de tijd heeft om vrij te regelen en te zorgen dat de dag vrij blijft. Anders ben ik bang dat veel mensen het gedwongen af moeten laten weten.
Ik hoop nog steeds op een combinatie van een beurs en een meeting in een weekend. Dan zouden we bijv. op een zaterdag de meeting hebben en de mensen die ook naar de beurs willen die kunnen dan gewoon zorgen dat er ergens een motelletje o.i.d. geregeld is waar ze de nacht door brengen en dan kunnen ze de volgende dag gezamelijk naar de meeting.*1.
Uiteraard kan dit ook andersom(zaterdag beurs en verblijf motel en zondag meeting).
Samengevat zou het dus gewoon een Forum.wo2 weekend worden. :P ;)

Ik wil nog steeds graag helpen met de organisatie(heb na woensdag eindelijk fatsoenlijk tijd om wat op poten te zetten). En zou het geen probleem vinden om een weekend te zoeken waarin deze combinatie mogelijk is en vervolgens het met de anderen die dat willen(of alleen :roll:) dat weekend allemaal te regelen.

Ik hoop dat iedereen dit verder geen probleem vind en dat ik iets dergelijks kan proberen te regelen, zo moeilijk kan dat niet zijn.

Als locatie voor de meeting kan ik mij herinneren dat er veel interesse is getoond voor Bevrijdende Vleugels Best in Best of Nationaal verzetsmuseum in Overloon.

*1. - Weet er tussen Arnhem en Oosterbeek nog een super mooie en zeker niet al te dure te zitten waar ik vorig jaar met m'n CoD clan een nacht ben gebleven, Maj. Cain zal dit ook nog wel weten. Deze zou op zich ideaal zijn.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

hulp is altijd welkom SiNiStEr
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

sobel schreef:hulp is altijd welkom SiNiStEr
Daarom! ;)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Best zou ik dan niet doen? Daar zijn we met forummeet nr. 1 geweest.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Proos schreef:Best zou ik dan niet doen? Daar zijn we met forummeet nr. 1 geweest.
Ah okay, dan is Overloon dan inderdaad misschien de beste optie. Ligt ook ietsjes dichter bij de plaatsen waar de grotere beurzen van Nederland worden gehouden(Huizen en Duiven), dus ook mooier voor een evt. combinatie van beurs en meeting in een weekend.
Kunnen we in Overloon mooi lachen en discussieren over de vele repro's en fake's. :evil: ;)
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Eff off-topic.

Wat wordt er allemaal gedaan op een forum meeting?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

rutger schreef:Eff off-topic.

Wat wordt er allemaal gedaan op een forum meeting?
Is niet heel erg off-topic hoor. Is een vaak gestelde vraag. Een forum-meeting is eigenlijk niks anders een dag of middag waarop je de mensen achter de nick-name en avatar kunt ontmoeten en werkelijk kunt spreken. En aangezien iedereen op die dag dezelfde interesse heeft en op hetzelfde forum rondkijkt heb je meer dan genoeg te bepraten en te discussieren. Daarnaast is de lokatie ook helemaal in stijl want waar kun je nu beter een meeting van forum.wo2.nl houden dan bij een wo2 museum.
Vorig jaar waren we met zo'n 50 man en heb ik echt een geweldig leuke en interessante dag gehad en dit jaar vind ik ook dat hij zeker niet mag ontbreken. ;)
Plaats reactie