Forummeet 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Waar wil je de forum meet?

een museum in nederland
20
59%
een museum in belgie
2
6%
een beurs in nederland
9
26%
een beurs in belgie
3
9%

Totaal aantal stemmen: 34

rutger
Lid

Bericht door rutger »

Klinkt allemaal goed :D
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
leieboordbewoner
Lid
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Wij belgen zijn hier precies in de minderheid... :oops: Dus vind ik het wel normaal dat het in Nederland doorgaat. Heb even in een rapje gekeken op de landkaart, en het meest centrale ligt tussen de driehoek Rotterdam-Arnhem-Tilburg zeker?
Mocht er daar een geschikt museum zijn lijkt me dat wel interessant.
For King & Country
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Lijkt het eerlijkst om op de grens af te spreken :P

779
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Overloon zou wel handig uitkomen voor mij, redelijk dichtbij en heb die nieuwe voertuigen collectie nog niet gezien daar. Het is binnenkort vakantie, dus wanneer zal niet zo'n probleem worden lijkt mij.

In ieder geval, als het een beetje uitkomt, zal ik er zijn.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Nick
Lid

Bericht door Nick »

@Sander:

Zowel Huizen als Duiven liggen toch aardig uit mekaar, qua beurzen vanuit Overloon. Huizen ligt boven Hilversum :wink:
En Overloon en Duiven liggen ongeveer 70 KM uit mekaar.
Infanterie: Königin aller Waffen!
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Huizen is inderdaad niet echt een optie. Duiven daar in tegen wel. Ligt maar 65 km. van Overloon af dus das met de auto nog geen uurtje rijden. Daarnaast moet je, je dan bedenken dat het plan voor zo'n weekend dan bijv. zou kunnen zijn;

Zaterdagochtend tot 13.00 beurs in Duiven bezoeken voor iedereen die dat wil. Dan voor de mensen die daar gekomen zijn buiten verzamelen en kijken wie met wie meerijdt(mits genoeg auto's natuurlijk, maar dat kan geregeld worden). Dan kun je bijv. s'middags naar Groesbeek rijden(ligt redelijk op de route) om daar het museum en de begraafplaats bezoeken.
Dan kun je aan het eind van de middag(of eerder) naar het motel, hotel, bed en breakfast enz; enz, wat er in ieder geval van te voren maar geregeld is, rijden. Daar verblijft iedereen die dat wil dan s'avonds(of we gaan nog ergens naar toe dat moeten we dan maar bekijken) en daar blijven we dan ook overnachten en de volgende ochtend rijden we door naar Overloon voor de meeting. Na de meeting kan dan iedereen gewoon zijn eigen weg weer gaan.

Voor het vervoer en verblijf zou dan gewoon een vast bedrag p.p. afhankelijk van het aantal mensen die mee willen berekend en dat wordt om 13.00 in Duiven gewoon aan een persoon betaald die alle betalingen int en de dingen die betaald moeten worden betaald.

Een dergelijk weekend heb ik al eens gehad maar toen met de leden van mijn CoD clan en dit was een ontzettend leuk weekend dus lijkt het me leuk om nog eens zoiets te doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen andere mensen op dit forum zijn die dit aanspreekt. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Heb verkeerd gestemd zie ik. Lieft een grote beurs in Belgie of een museum in Nederland. Maar kan me ook voorstellen dat de Belgen niet zo ver willen rijden.
leieboordbewoner
Lid
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

pionier schreef:Heb verkeerd gestemd zie ik. Lieft een grote beurs in Belgie of een museum in Nederland. Maar kan me ook voorstellen dat de Belgen niet zo ver willen rijden.
zolang het niet in Friesland doorgaat is het goed voor mij hoor :wink: Ik denk vanuit vlaanderen dat een 2u30 rijden te doen is, en dan zit je ongeveer in A'dam of Overloon.
For King & Country
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Een museum.
Ik heb "In Nederland" gestemd, maar België is wat mij betreft ook goed.
Liefst in het weekend.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Wat is precies de bedoeling van zon meet mogen bijvoorbeeld je vriendin ook mee?
Anders heb ik geen vervoer :wink:
Aude Audenda
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Wat de bedoeling is van zo'n meeting heb ik geprobeerd uit te leggen op de vorige pagina helemaal onderaan.
En als je vriendin ook interesse heeft en mee wil dan is dat natuurlijk prima. :yes:
(En gewoon mooie vrouwen meenemen die niet je vriendin zijn is uiteraard ook goed! :evil: :P)

Ik ga even een 2de poll openen in dit onderdeel(O & S) om te kijken of er genoeg interesse is om naast de meeting nog een beurs te bezoeken en zo, zoals ik in mijn laatste post in dit topic beschreef. Als hier namelijk niet genoeg interesse voor is dan ga ik er ook geen moeite voor doen om dat te regelen natuurlijk. :)
sobel
Lid

Bericht door sobel »

daarna is het denk ik handig om te kijken wat een geschikte datum is :) maar eerst uiteraard de locatie en het type
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Precies! ;)
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

SiNiStEr schreef:Wat de bedoeling is van zo'n meeting heb ik geprobeerd uit te leggen op de vorige pagina helemaal onderaan.
En als je vriendin ook interesse heeft en mee wil dan is dat natuurlijk prima. :yes:
(En gewoon mooie vrouwen meenemen die niet je vriendin zijn is uiteraard ook goed! :evil: :P)

Ik ga even een 2de poll openen in dit onderdeel(O & S) om te kijken of er genoeg interesse is om naast de meeting nog een beurs te bezoeken en zo, zoals ik in mijn laatste post in dit topic beschreef. Als hier namelijk niet genoeg interesse voor is dan ga ik er ook geen moeite voor doen om dat te regelen natuurlijk. :)

Hahaha okeej dan dan neem iik ook wek een paar mooie vrouwen mee die niet mijn vriendin zijn :P
Aude Audenda
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Geen off-topic slowchat alsjeblieft. Laten we in dit topic ons vooral tot de organisatorische kant beperken, de rest kan in de Babbelbox.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie