Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Charly1975 schreef:Of zij begrijpt de Engelse taal wel
Zekers!
Charly1975 schreef:Nee hoor geintje ! Tja waarom zou dat niet kunnen als het klikt dan klikt het....that's it en dan ben je toch gelukkig of niet dan ?
Zeker voel ik me gelukkig, altijd een baas boven baas hè ! Zoals vrijdag en zaterdagsavonds neem ik meestal afstand van het hele WOII gebeuren en besteed ik me tijd op een (misschien wel) betere manier. Bovendien is het erg verstandig om interesse in de hobby's van je partner te tonen, en dan ook oprecht, dat wordt erg gewaardeerd is mijn ervaring...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Ik woon nu zo'n 9 jaar of zo samen, en mijn vriendin vindt mijn hobby prima! Natuurlijk is het zo dat mijn vriendin belangrijker is dan mijn hobby, en het grappige is dan ook dat ook mijn vriendin het verschil weet tussen een M41 en de M41 second pattern ( Ze weet dus wat een M41 is! ) . Als ik weer eens aan het doordraven ben over mijn hobby hoord zij me geduldig aan totdat ze het zat is en me vraagt of ik écht niet autistisch ben . Kortom: mijn vriendin heeft ook liever dat ik met m,n hobby bezig ben dan dat ik in de kroeg rondhang.
Lucid schreef:Ik ben benieuwd of er ook forumleden zijn die na het lidmaatschap van wo2.nl een vriendin hebben gekregen.
Hun PC?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)