Tour de France - 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov; Hammmmmmmmm...

had je maar naar die documentaire moeten kijken over Armstrong!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Hamm?? Welke documentaire bedoel je?
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

;) Hamm van Yoga wejewel; relax..

en de documentaire; tsja ik weet niet meer hoe die heet.. iets van Lance Armstrong; the documentary ofzo?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Net zoals Zhukov leefde ik al geruime tijd toe naar HET wielergebeuren, geen zomer zonder Tour, steeds supporterend voor eeuwige tweede Ullrich, doet Armstrong nu eigendelijk niet mee, konden we dus eigendelijke toeleven naar een echte tweestrijd met Basso.
Gebeurt dan dit........ Dat wielrennen is blijkbaar een grote knoeiboel ,wat jammer toch.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
IJsbrand
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 16 apr 2006, 07:10
Locatie: Overijssel

Bericht door IJsbrand »

Heb je volbloed wielrenners, mogen ze niet mee doen.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Oh oke sorry :oops:

Het is gewoon heel erg vervelend allemaal, er wordt echt op een hele rotte manier met de sport omgegaan op dit moment. Natuurlijk moeten er dopingcontroles worden gehouden en moet doping zoveel mogelijk ontmoedigd worden, maar zoals het nu gaat is het ook niet goed voor de sport. Je dupeert nu echt hele volksstammen (me included) wier hele zomer in het teken van de Tour staan en nou diep ontgoocheld zijn door de gang van zaken.

Net als BBB ben ik al sinds hij meerijdt in het peloton een fan van Jan Ullrich, jaren afzien, steeds niet de winst, altijd achter Armstrong... En dan eindelijk hét jaar waarin het moet gebeuren krijg je dit!! Daarnaast ben ik een groot fan van Aleksandr Vinokourov, nou wat zo'n man nu allemaal doormaakt is ook niet voor te stellen natuurlijk. Het is gewoon heel erg jammer dat het blijkbaar moest gebeuren, dat de sport blijkbaar niet zonder doping kan.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:P Volksstammen? poe poe..

Het is allemaal maar een rottig zaakje maar je moet er maar mee doen! en nu je 2 *examples* niet meedoen kan je toch anderen kiezen als je favoriet?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Mike.H schreef::P Volksstammen? poe poe..

Het is allemaal maar een rottig zaakje maar je moet er maar mee doen! en nu je 2 *examples* niet meedoen kan je toch anderen kiezen als je favoriet?
Jij bent met voetbal toch ook voor Nederland en niet een andere favoriet bijv. Duitsland. ;)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ik was voor NL, Australië, Italië en Zwitserland :P..

maja doet er niet toe ik snap het wel hoor :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
IJsbrand
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 16 apr 2006, 07:10
Locatie: Overijssel

Bericht door IJsbrand »

Het maakt niet uit voor welk land je bent, als je enig spotief gevoel hebt, laat je mensen niet op deze smerige manier een dag voor de start wegsturen.
Hier worden topsporters gewoon een oor aangenaaid.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Cas schreef:
pvt_Ed schreef:Ik woon 100 meter of zo van de Cauberg. Leuk, lekker 4 dagen werken, warm, super druk, lawaai buiten van vrachtauto`s, testen van de geluidsinstallaties, etc etc. Ik word hier gek!
Ja ed, waar woon jij precies dan ?

Trouwens leuk voor je maandag en dinsdag !! kom je 't Dörrup niet meer uit !
Ik geef niet mijn adres. Maar laten we het op houden in de buurt van het barndweerkazerne
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Dan weet ik wel ongeveer waar je woont !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ho ho Zhukov, Mart Smeeds of hoe hij ook heet, vertelde dat op tv paar dagen geleden. Hele teams zijn naar huis gegaan... kan ik gewoon afleiden dat er wel degelijk met doping gespeeld is. Anders gaan 1 of 2 leden van een groep naar huis en niet alle!

En topsporters genezen nu eenmaal sneller van kanker dan anderen. En van bestraling raak je echt niet uirgeput dat je 10 jaar nodig hebt om te herstellen.

779
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Nee, dat heb je echt fout Bob.

Er is een lijst gepubliceerd met renners die in contact zijn geweest met dokter Fuentes, of die in een gesprek met dokter Fuentes zijn genoemd. Er is nog géén bewijs over doping.

In een Ethisch Charter hebben de ploegleiders vóór publicatie van de lijst afgesproken dat iedere renner die met Fuentes in verband wordt gebracht uit de ploeg wordt gezet en dus niet mee mag doen aan de Tour.

Omdat bijvoorbeeld Jan Ullrich en Ivan Basso in een sms-je respectievelijk een telefoongesprek van dokter Fuentes zijn genoemd, mogen beiden niet starten omdat ze door hun ploegen zijn geschorst. Nogmaals; omdat ze op één of andere manier in verband zijn gebracht met die dokter Fuentes, niet omdat ze doping hebben gebruikt!!

Op diezelfde lijst van renners stonden veel renners uit de ploeg waar jij op doelt; het oude ploeg Liberty Seguros-Würth, de ploeg van Alexandre Vinokourov. Ook deze renners zijn geschorst, zelfs terwijl van zeker twee (Contador en nog één) vast staat dat ze niets met Fuentes te maken hebben. Omdat deze ploeg door de schorsingen nu met slechts 5 renners aan de start kon verschijnen mochten ze niet deelnemen, omdat in de Tour-regels staat dat een ploeg de Tour dient aan te vangen met ten minste zes en maximaal negen renners. Würth had dus een renner te weinig. Dat is de reden dat de ploeg zich heeft terug getrokken. Dat heeft dus wederom niets met het gebruik van doping te maken.

Overigens heb ik ook alle programma's van Mart Smeets de afgelopen dagen gezien, en ik heb hem met zekerheid niet horen zeggen dat de geschorste renners doping hebben gebruikt. Dat zou ook nogal raar zijn, omdat de Spaanse justitie nog met een onderzoek naar doping-gebruik moet beginnen. Het zou op z'n minst nogal duister zijn wanneer Mart Smeets ons nu al wist te vertellen dat de renners zeker doping hebben gebruikt.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

-edit- laat maar.
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie