Tour de France - 2006
- pvt_Ed
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ja idd, er blijven hoe langer hoe minder favorieten over, eerst Ullrich en Basso, daarna Vinokourov, gisteren Danilo di Luca en vandaag Alejandro Valverde en Erik Dekker... Wel mooi dat de Tour eindelijk weer eens in Nederland kwam, het had helemaal mooi geweest als Boogerd op de Cauberg net dat beetje extra kon geven en á la Matthias Kessler de rit had kunnen winnen 

Вместе мы непобедимы
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- TommoVich
- Lid
- Contacteer:
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Nou, dat ben ik niet met je eens... Popovich maakt een even goede kans en Rubiera ook. Wie het best de eerste paar bergritten doorkomt mag de leiding overnemen.TommoVich schreef:George Hincapie is de opvolger van Lance , en gaat deze tour ook pakken
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- pvt_Ed
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Weet er iemand of er ergens van die hoogtekaartjes op internet staan? Op de Telegraaf.nl bijd e tourspecial staan ze wel beperkt voor alleen bergetappes, maar nog niet echt zo mooi als in de krant. Ik vind ze altijd handig om te kijken hoe de dag er uit zal gaan zien.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ik vind de Tourticker van de ZDF erg goed!! Erg leuke ticker, goede beschrijving van alle etappes, met een kaartje van de rit een een profiel. Bovendien hebben ze van de start- en finishplaatsen een kort stukje tekst, kun je leuk doorheen bladeren!Martijn schreef:Weet er iemand of er ergens van die hoogtekaartjes op internet staan? Op de Telegraaf.nl bijd e tourspecial staan ze wel beperkt voor alleen bergetappes, maar nog niet echt zo mooi als in de krant. Ik vind ze altijd handig om te kijken hoe de dag er uit zal gaan zien.

En als je iets fanatieker bent kun je zelfs de routebeschrijving van de afzonderlijke etappes downloaden in pdf, erg handig voor als je gaat kijken en wilt weten waar de ravitaillering plaatsvindt, of door welk dorpje ze precies komen enzo!!
ZDF-Tourticker
Een erg goede Tour-gids dus, die Tourticker, ook leuk is het kleine Lexicon, waarin je een paar typische wieler-uitdrukkingen en namen kunt bekijken enzo. Daarnaast kun je zo'n beetje alles vinden met betrekking tot de regels en dergelijke. En je kunt live op de hoogte gehouden worden van de stand van zaken in de etappe, maar ik ga ervan uit dat de meesten gewoon kijken

Вместе мы непобедимы
- Martijn
- Lid
- Contacteer: