Downloaden jullie speletjes van internet?
- GuBA
- Lid
Downloaden jullie speletjes van internet?
Ik download bijna altijd - Wil je iets zoeken van spelletjes -vraag aan mij
BMP 2 Forever
- Operation Overlord
- Lid
- Mike.H
- Lid
haha en mag ik raden wie ze getipt heeft?779 schreef:Politie en BREIN kijken ook mee... Met een pizzatje of hapje chinees zit de polite altijd achter hun bureau ipv in de wijk....
779
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Bob heeft wel gelijk, de politie kijkt overal mee.
het downloaden van computerspellen is illegaal, aangezien de downloader niet beschikt over bepaalde licenties..
ik denk ook niet dat het handig is om hier te bespreken wat er allemaal word gedownlead of door wie
het downloaden van computerspellen is illegaal, aangezien de downloader niet beschikt over bepaalde licenties..
ik denk ook niet dat het handig is om hier te bespreken wat er allemaal word gedownlead of door wie
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Sjoerd
- Lid
Inderdaad. Hoewel alleen downloaden strikt juridisch gezien niet per definitie strafbaar hoeft te zijn, willen wij ons niet manifesteren als een site die er actief aan mee werkt. Dit topic gaat dan ook op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose