Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En terecht, schandaal zidane (met kleinec "z")mag eens enkele jaren de kleedkamers van de jeugd uit gaan kuisen. Met een groot bord op z'n rug: IK SCHAAM ME DOOD
Vedetten zoals hij, na wat hij deed, verdienen geen afscheid.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Eric schreef:Ik wil toch wel is weten wat die italiaan tegen zidane zei.
Lijkt me geen buitenproportioneel geweld rechtvaardigen, ongeacht wat er gezegd is. Daarbij, enige professionaliteit mag toch van zo'n "wereldvoetballer" worden verwacht.
Lijkt me geen buitenproportioneel geweld rechtvaardigen, ongeacht wat er gezegd is. Daarbij, enige professionaliteit mag toch van zo'n "wereldvoetballer" worden verwacht.
Zidane
Hij heeft wel vaker last van die uitspattingen.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Zidane tsjonge op dit niveau in de laatste wedstrijd. Schaam je ZiZou!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Hoerenjong.
Dat zei die Italiaan dan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
wat die Italiaan zei kan een jeugdspelers niet horen, wel zien ze wat hun "grote voorbeeld" doet. Als topspeler moet je gewoon tegen wat kunnen.Tegen m'n 7 jarige zoon zei een tegenstandertje al eens "kl..tzak" , m'n zoontje kon er nog mee lachen, beter zo'n reactie dan wat we zondag avond zagen.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Ja dat vind ik ook jammer dat ze dat niet terug konden draaien. Cannavaro heeft deze titel veel meer verdiend. Speelde goed en trad echt op als een goede aanvoerder!
Zidane valt wat mij betreft als persoon door de mand. Het eventuele provoceren van Matterazzi is wat mij betreft ook niet goed, maar tijdens een wedstrijd wordt er zoveel gezegd.
Je bent gewoon een heel klein mannetje als je je door zoiets laat provoceren. Lijkt wel een manneke in gr 8. " niks over mijn familie jonge..." .
Martijn schreef:Ja dat vind ik ook jammer dat ze dat niet terug konden draaien. Cannavaro heeft deze titel veel meer verdiend. Speelde goed en trad echt op als een goede aanvoerder!
Zidane valt wat mij betreft als persoon door de mand. Het eventuele provoceren van Matterazzi is wat mij betreft ook niet goed, maar tijdens een wedstrijd wordt er zoveel gezegd.
Je bent gewoon een heel klein mannetje als je je door zoiets laat provoceren. Lijkt wel een manneke in gr 8. " niks over mijn familie jonge..." .
Ja idd.. jemig.. maar toch goed dat ik niet de enige ben die Cannavaro de beste speler van het toernooi vind en Zidane eeen kinderachtig ventje
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae