Poll over beste off-topic poster: Nominaties
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Poll over beste off-topic poster: Nominaties
Naar aanleiding van dit topic wil ik een poll gaan starten over de beste off-topic poster. Wie plaatst de beste, intelligentste, apartste, indrukwekkendste, mooiste of leukste off-topic posts op dit forum? (Hier vallen dus alle posts onder die niet aan WO2 gerelateerd zijn.)
Nomineer jouw favoriet in dit topic, dan gaan we daarna de poll openen! (Jezelf nomineren is niet toegestaan.)
Succes!
Auke
Nomineer jouw favoriet in dit topic, dan gaan we daarna de poll openen! (Jezelf nomineren is niet toegestaan.)
Succes!
Auke
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Hmmmm, gaan we nu het offtopicposten stimuleren? Nee toch hoop ik?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Sjoerd
- Lid
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Bij deze nomineer ik Proos!Proos schreef:Hmmmm, gaan we nu het offtopicposten stimuleren? Nee toch hoop ik?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
En ik maar denken dat jij moest winnen. Dat wordt met deze nominatie wel heel moeilijk, want ik heb 5000+ offtopic postsArjen schreef:Bij deze nomineer ik Proos!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Charly1975
- Lid
Hé nu weet ik een deel van de antwoord op mijn vraag waar ik al een tijd mee zit:PPL schreef:De slag bij Nieuwpoort was in 1600.
Off topic genoeg ?
Wanneer was de slag bij Nieuwpoort en waarom in 1600 ??
Het eerste gedeelte van de vraag is dus opgelost......nu de waaromvraag nog....
Nog een tweede vraag: van welk materiaal is een plastic pot gemaakt ??
Ow....en wat is eigenlijk het topic van dit topic ???
Bij stemming: altijd op Arjen stemmen !!!!
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ik wil bij deze charly en ppl nomineren.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Charly1975
- Lid
Alleen in deze topic toegestaan toch Proos ???Proos schreef:Hmmmm, gaan we nu het offtopicposten stimuleren? Nee toch hoop ik?
Want ook ik ben van mening dat een mening een mening is en niet zomaar door menigeen naar eigen mening een andere mening mag toebedelen, en dit meen ik.
edit 18-07-06: "in" veranderd in: ik
Laatst gewijzigd door Charly1975 op 18 jul 2006, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- Eric
- Lid
HahahaCharly1975 schreef:Alleen in deze topic toegestaan toch Proos ???Proos schreef:Hmmmm, gaan we nu het offtopicposten stimuleren? Nee toch hoop ik?
Want ook in ben van mening dat een mening een mening is en niet zomaar door menigeen naar eigen mening een andere mening mag toebedelen, en dit meen ik.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Darryl
- Lid
Charly1975 schreef:Alleen in deze topic toegestaan toch Proos ???Proos schreef:Hmmmm, gaan we nu het offtopicposten stimuleren? Nee toch hoop ik?
Want ook in ben van mening dat een mening een mening is en niet zomaar door menigeen naar eigen mening een andere mening mag toebedelen, en dit meen ik.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- the_king88
- Lid
- Contacteer: