Vraag m.b.t. hotmail

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Charly1975
Lid

Vraag m.b.t. hotmail

Bericht door Charly1975 »

Beste forumgenoten,

Wie van jullie kan mij helpen met het volgende probleem dat ik sinds enige tijd ondervind met m'n hotmail account.

Op het moment dat iemand mij een .jpg file stuurt dan laat hotmail dit plaatje in het bericht zien, op het moment dat ik het .jpg file wil opslaan dan kan ik 'm alleen als .bmp opslaan.

Toen ik het hotmail account creerde zag ik de plaatjes niet in m'n bericht terug en kon ik als ik de plaatjes (.jpg) op wilde slaan gewoon als .jpg opslaan. Wat ik dus ook wil.

Aangezien ik nu genoeg vertrouwen in jullie heb :P dacht ik; ik stel de vraag even op dit fijne forum. Wellicht dat iemand een oplossing heeft voor dit 'probleem'. Dus: hoe kan ik de .jpg files weer gewoon opslaan als .jpg bestandjes ??

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie hulp.

Groet,

Charly
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Bert-Jan
Lid
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 17 keer

Bericht door Bert-Jan »

Als je het op je harde schijf heb opgeslagen.

Kun je hem gewoon openen in paint en dan oplsaan als .jpg.
Charly1975
Lid

bertjan schreef:Als je het op je harde schijf heb opgeslagen.

Kun je hem gewoon openen in paint en dan oplsaan als .jpg.
Bedankt voor je reactie :lol: Dat is niet wat ik wil, zoals je kunt lezen. Dat is een omslachtige manier van werken.

Ik wil dat ie net als 'vroeger' mijn bestanden als ze als .jpg bestand worden verstuurd ook als .jpg bestanden opgeslagen worden en niet als .bmp. Ik heb geen idee waar ik wat in hotmail heb veranderd dat ie het nu ineens (nou ja nu ineens....) anders doet. Bij anderen die ik ken worden ze wel gewoon als .jpg opgeslagen.
We're fools to make war
On our brothers in arms

779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Stel: Je krijgt een .JPG bestand via email wat grappig.JPG heet. Je wilt het opslaan, maar hebt alleen de mogelijkheid om het als .BMP op te slaan. 't Enige wat je hoeft te doen is gewoon grappig.JPG in te typen en op OK klikken. Als het goed is slaat hij hem dan ook op als .JPG en niet als .BMP.

779
Charly1975
Lid

Dank je voor de tip ! Dat werkt inderdaad !! Wist ik niet....nogmaals dank!

Het vreemde blijft dat als ik op bestand downloaden klik (bij hotmail, om de bijlage op te slaan) hotmail eerst het plaatje in een nieuw scherm helemaal 'laad' en dat ik 'm daarna pas kan opslaan. Volgens mij is het toch zo dat als ik op 'bestand downloaden' klik dat ie het bestand gewoon daar neer zet waar ik het wil zonder dat ie eerst het gehele plaatje laat zien ???

Of is het tegenwoordig gebruikelijk bij hotmail dat .jpg bestanden op deze manier kunnen worden opgeslagen ??
We're fools to make war
On our brothers in arms

Zhukov
Lid

Bericht door Zhukov »

Ik geloof dat dat iets te maken heeft met de instellingen van Internet Explorer. Zover ik nog weet moest je dat bij Internet Opties alle tijdelijke bestanden verwijderen en dan je browser opnieuw opstarten.

Het fijne weet ik er ook niet van, dus als Bob's tip ook werkt zou ik het daar maar bij laten :P
Вместе мы непобедимы
Charly1975
Lid

Ik heb weer een nieuw probleem met m'n hotmail. Ik kan geen enkele bijlage meer openen.

Sinds ik SP2 heb en sinds kort m'n Norton heb opgewaardeerd is het weer kl*te met een grote K.

Als ik wil opslaan krijg ik eerst de eerste melding (meestal met eerste meldingen....) die je hier beneden ziet . Als ik dan op Opslaan klik krijg ik de volgende foutmelding.

Afbeelding

Het gekke is ook dat ik tegenwoordig niet meer kan aangeven waar ik het bestand wil opslaan.

Het lukt niet met Worddocumenten en ook niet met Exceldocumenten.

Wie o wie weet raad :?
We're fools to make war
On our brothers in arms

rutger
Lid

Bericht door rutger »

Zet al je virusscanners eens uit en probeer het dan nog eens.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Charly1975
Lid

Zat even iets in de historie te zoeken...en kwam deze tegen.

Een mod mag 'm op slot zetten :wink:
Probleem is er niet meer.
We're fools to make war
On our brothers in arms