Hallo
een vraagje
Vorige week heb ik een bod ontvangen van een Amerikaan welke geinteresserd was in mijn verzameling van 198 foto's van het fort en het dorp van Eben-Emael.
Hij bood mij daarvoor omgerekend 9000 euro aan
Ik ben aan het twijfelen gegaan, want dit is veel geld, maar anderzijds heb ik een sterke gevoelsband met dit fort ( ben er gids, mijn grootvader wat daar krijgsgevangen is genomen)
Wat zouden jullie doen?
foto's eben emael
-
- Lid
- Contacteer:
foto's eben emael
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
- Darryl
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
nog 10 jaar wachten en het is meer waard 
ik zou wel laten afwegen wat persoonlijk meer telt, de persoonlijke en historische waarden, of het bedrag, daarnaast zou ik uitkijken over hoe deze persoon het geld overmaakt, aangezien het niet de eerste keer zal zijn als een groot bedrag word betaald, en uiteindelijk weer terugverdwijnt in de portomonee van de koper, met het gevolg dat de koper niet meer te vinden is

ik zou wel laten afwegen wat persoonlijk meer telt, de persoonlijke en historische waarden, of het bedrag, daarnaast zou ik uitkijken over hoe deze persoon het geld overmaakt, aangezien het niet de eerste keer zal zijn als een groot bedrag word betaald, en uiteindelijk weer terugverdwijnt in de portomonee van de koper, met het gevolg dat de koper niet meer te vinden is
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Sjoerd
- Lid
Bij twijfel niet doen. Je kan je foto's later altijd nog verkopen, als je ze nu verkoopt krijg je ze nooit meer terug. In elk geval niet voor minder dan €9000,-...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Kleine Feldmaus
- Lid
Je gevoel zegt je nee, zo komt het tenminste op mij over.
Ik persoonlijk zou het niet wegdoen als je er zo'n band mee hebt en je grootvader er gevangen zat, is toch een deel van je familiegeschiedenis dan, dat is niet vervangbaar lijkt me.
Ik persoonlijk zou het niet wegdoen als je er zo'n band mee hebt en je grootvader er gevangen zat, is toch een deel van je familiegeschiedenis dan, dat is niet vervangbaar lijkt me.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi