[FAST-meeting] overloon AS Zondag

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Hou er rekening mee dat het laatste buurtbusje uit overloon door de weeks al rond 18:00 vertrekt richting treinstation Boxmeer.


Om precies te zijn:
Van Museumpark (Overloon) naar Museumlaan (Overloon) LAATSTE BUS MOGELIJKHEID = 18:06 (lopen 6 min)

18:06 buurtbus 292 van museumlaan (overloon) naar Dokter Verbeecklaan (Sint Anthonis) (aankomst 18:15)

18:50 bus 23 van Dokter Verbeecklaan (Sint Anthonis) naar station NS Boxmeer (aankomst 18:57)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

dat is in principe toch wel te doen :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik vrees dat het me niet gaat lukken bij deze meeting. :| Ik begin deze week met vakantiewerk dat ik de komende vijf weken blijf doen. Deze week heb ik avonddienst, volgende week ochtenddienst. Dus ik moet deze keer helaas afzeggen.
Jammer, want ik ben nog nooit in Overloon geweest.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Jammer Sjoerd, maar er zullen vast nog meetings komen, toch jammer
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Zondag kan ik dnek ik wel.
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Jammer dat het nu zo warm is en ik haast niet meer kan lopen ( ;) ) anders had je nog mee kunnen rijden ook (ik moet dan langs Arkel). Plan volgend jaar maar weer een meet daar. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

:P hopelijk ben je dan volgend jaar van de partij
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Nick schreef:Zondag kan ik dnek ik wel.
zou echt top zijn!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Dus het wordt zondag? Als ik vervoer heb zal ik er zijn. Waarschijnlijk kom ik dan met m'n opa. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

no problem :) ben blij dat er in iedergeval nog iemand komt :P nu afwachten wie er nog meer gaat :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Misschien kom ik ook wel, is toch in de buurt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

gezellig :) hoe meer zielen hoe meer vreugde :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik heb in de beginpost even een lijstje gemaakt met de mensen die er eventueel bijzijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Ik ben er waarschijnliijk donderdag..
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nu we weten wat op wat voor een dag de meet is, hoe laat zullen we afspreken? Ik heb het liefst rond de middag. :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie