energierekening

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

energierekening

Bericht door okke »

Rekening
Een 45-jarige man uit Pijnacker die terugkwam van vakantie heeft op de deurmat een energierekening van Eneco van 2.144.607,90 euro gevonden. De man zou in twee maanden tijd twintig miljoen kilowattuur aan stroom hebben gebruikt en 102.284 kuub gas hebben afgenomen. Een Eneco-medewerker zei dat de man eerst moest betalen en dat er achteraf bekeken kon worden of de rekening wel klopte. Uiteindelijk hoefde de man hier niet aan te voldoen. Eneco gaat de fout achterhalen.

bron: nu.nl
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Haha! Wat zal die man zich rot geschrokken zijn! Moest hij ook nog eerst het bedrag betalen! Het moet toch niet gekker worden... :lol:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: energierekening

Bericht door Charly1975 »

okke schreef:Een Eneco-medewerker zei dat de man eerst moest betalen en dat er achteraf bekeken kon worden of de rekening wel klopte.
Zie hier een standaard antwoord van een service desk.

De fout: misschien een komma ergens verkeerd geplaatst ?? Of misschien moest ie niet de hele buurt uitnodigen om vanaf zijn stopcontact het WK te gaan bekijken :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

En ik vind mijn eindafrekening soms al hoog... :roll:

Hier word je niet vrolijk van... Maar ik moet wel lachen om de bureacratische afwikkeling van de zaak.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Plaats reactie