Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ach, ik werkte eerst 3 uur per week en ik kreeg zo'n 100 euro per maand. Maar dat kan nu niet meer..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Het levert wel schitterende wolkenluchten op. Kilometershoge stapelwolken met de zon erop, op de voorgrond zwarte lucht, op de achtergrond de zonnestralen die een wei in een bijna gouden gloed zetten door een opklaring. Echt schitterend hier.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Sjoerd schreef:Het levert wel schitterende wolkenluchten op. Kilometershoge stapelwolken met de zon erop, op de voorgrond zwarte lucht, op de achtergrond de zonnestralen die een wei in een bijna gouden gloed zetten door een opklaring. Echt schitterend hier.
Of je het wilt geloven of niet maar uit dit wolkje kwamen de hardste klappen en de kleinste bliksemflitsen die ik ooit gezien heb Let ook op de achtergrond.... mooie blauwe lucht
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Zo nederlandse forum collega's op dit moment , 2:02 trek ik op belgisch grondgebied , een nederlandsbiertje open , namelijk een heineken... Op de gezondheid van jullie allemaal , en dat we nog lang mogen genieten van het forum
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Enzo , na 5 slokken van die Heineken moet ik je gelijk geven
In nederland kennen ze niks van Bier maken , tzal wel weer van die chemische troep zijn :D:D
En voor de hollanders met lange tenen Beschouw dit als een grap
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"