Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Mick had vandaag weer eens flinke pech. Het was het 4e uur en we gingen slagbal doen in de zaal. Ik met mijn grote mond wilde wel gaan branden. Ik sta daar en kijk wat in de rondte(?) en ineens PAF een klap tegen me gezicht het was hetzelfde gevoel alsof je een voetbal tegen je kop aan krijgt maar dit was anders. ik greep meteen naar mijn mond toe en zag volverbazing dat ik iets miste. Op de grond lag een stuk tand met een paar druppels bloed. Uiteindelijk ben ik met me moeder bij de tandarts terecht gekomen en heb ik mijn tand nog in me mond.
Dan heb je geluk gehad!
Knuppel of bal tegen je mond? :0
Ik heb het een keer gehad was ik aan het branden, degene die aan het slaan was gooide het slaghout naar achteren... op mijn hoofd
Ook vrij pijnlijk, gelukkig alleen een bloedneus en wat blauwe plekken aan overgehouden...
Wouter schreef:Dan heb je geluk gehad!
Knuppel of bal tegen je mond? :0
Ik heb het een keer gehad was ik aan het branden, degene die aan het slaan was gooide het slaghout naar achteren... op mijn hoofd
Ook vrij pijnlijk, gelukkig alleen een bloedneus en wat blauwe plekken aan overgehouden...
Nou precies wat jij zegt ik was brander ik stond daar maar wat. Hij sloeg dat ding en dat slghout weet niet of het een knuppel was of een plankje maar dat kwam vol op me gezicht. Mijn kin doet nog zeer, ik heb hier en daar wat wondjes en ja ik heb nu gewoon zulu lippen(?) En me tand voeld raar aan.
En ik heb geen goed humeur....