Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben alleen benieuwd naar me nieuwe klas, voor de rest zie ik die school liever branden
micky schreef:
Charly1975 schreef:
Michiel M. schreef:Ik word trouwens ook helemaal gestoord! van het weer... Ging vanmiddag met alleen een vest weg van school, in de zon! Toen ik thuis kwam was ik doorweekt..
Miichel schreef:Ik heb het geluk dat ik 100 meter vanaf me school woon, als ik een meter naar rechts loop zie ik mijn school liggen ! En ik heb nog een kleine week vakantie..
micky schreef:Doorweekt door 100 meter? ik moet 4.5 km neit dat dat veel is maar wat moet ik dan wel niet zijn.
Zoek de verschillen tussen de twee bovenste quote’s micky
Michiel M. schreef:Ik word trouwens ook helemaal gestoord! van het weer... Ging vanmiddag met alleen een vest weg van school, in de zon! Toen ik thuis kwam was ik doorweekt..
Miichel schreef:Ik heb het geluk dat ik 100 meter vanaf me school woon, als ik een meter naar rechts loop zie ik mijn school liggen ! En ik heb nog een kleine week vakantie..
micky schreef:Doorweekt door 100 meter? ik moet 4.5 km neit dat dat veel is maar wat moet ik dan wel niet zijn.
Tip: kijk eens naar de naam
HUH? Ik snap hem niet:D
micky schreef:
Charly1975 schreef:
EINDELIJK die oude CD uit 1967 van The Dutch Swing College band op mn computer te weten zetten... eindelijk heb ik die nummers lekker in mn Media Player staan
heb vandaag maar weer eens een dvdje gekocht,
pulp fiction kan natuurlijk uit mijn collectie missen..
ben overigens pas net tot de conclusie gekomen dat ik
maar eens wat vette films ga aanschaffen
zoals: scarface, pulpfiction, godfather enz.
elke maand een nieuwe kopen ofzo
Michiel M. schreef:Telt een hockeybal in je gezicht ook? Of een hockeystick op je middelvinger waardoor hij voor altijd scheef staat? Of misschien achter een hockeystick blijven haken en er een litteken op je hand overhoud?
Tja, sporten is gevaarlijk
Ik word trouwens ook helemaal gestoord! van het weer... Ging vanmiddag met alleen een vest weg van school, in de zon! Toen ik thuis kwam was ik doorweekt..
Een stuk of wat hechtingen in je oor omdat je een hockeybal erop hebt gekregen en er een stukje loshing telt ook..
Hockey heeft niet de meeste, maar wel één van de ernstigste blessures in een balsport.
Moet je na gaan dat bij tophockey met meer dan 100 km/h richting het goal gaat.
Op mijn club was het maximum 125 km/h op het goal. En dat was geen tophockey..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944