Spullen in museum plaatsen
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Sjoerd
- Lid
Ik zou er dan inderdaad voor zorgen dat de afspraken op papier staan, in drievoud: één exemplaar bij het museum, één bij mij thuis en één bij een notaris. Als er dan iets gebeurd heb je in elk geval geen eindeloos gediscussieer over wat de afspraken precies waren.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Darryl
- Lid
Dat kan bij het museum toch ook? Het geeft ook een soort ''voldoening'' als er vreemde mensen naar kijken en vragen stellen.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Darryl
- Lid
Het is namelijk erg leuk als mensen, die de oorlog hebben meegemaakt, bijvoorbeeld zeggen ''Ow dat uniform droegen de soldaten ook, ''ik weet nog goed dat ik zo'n pakje sigaretten kreeg'' enz.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- Reca
- Lid
maarja maar een selekt groepje weet dat ik spul heb, en eerlijk gezegd.. behalve Killingspree heeft nog niet gevraagd mijn spul te mogen zien..Nick schreef:Dit kan toch ook als ze bij je thuis komen? Kun je er zelf nog eventuele toelichting bij geven.Rémy carré schreef: ik vind dat je anderen ook de kans moet gunnen je collectie te zien.
Rémy
rémy
----
- Darryl
- Lid
Maar wil je al je spullen naar een museum verplaatsen? Of alleen een gedeelte? Misschien is het ook handig als je foto's maakt van de spullen voordat je ze naar het msueum brengt i.v.m schade ofzo?
Remy, dus al ik het goed begrijp ligt er nogal wat spul van jou in het museum? Is het alleen Duits of ook Brits? Van wie is de U.S MP die daar staat? Wanneer ben je weer eens in het museum? Kun je me jou spullen eens aanwijzen.
[ sorry, voor het of-topic gebrabbel. ]
Remy, dus al ik het goed begrijp ligt er nogal wat spul van jou in het museum? Is het alleen Duits of ook Brits? Van wie is de U.S MP die daar staat? Wanneer ben je weer eens in het museum? Kun je me jou spullen eens aanwijzen.
[ sorry, voor het of-topic gebrabbel. ]
- Nick
- Lid
Als je graag wilt dat veel mensen over de vloer komen, moet je reclame maken, met dat je verzameldRémy carré schreef:maarja maar een selekt groepje weet dat ik spul heb, en eerlijk gezegd.. behalve Killingspree heeft nog niet gevraagd mijn spul te mogen zien..Nick schreef:Dit kan toch ook als ze bij je thuis komen? Kun je er zelf nog eventuele toelichting bij geven.Rémy carré schreef: ik vind dat je anderen ook de kans moet gunnen je collectie te zien.
Rémy
rémy
Infanterie: Königin aller Waffen!
-
- Lid
-
- Lid
haha ja sorrie zit hier met nogal een hang-over en mijn geografie is ook niet alles schande haha... Oosterbeek moet het dus zijn.
maar wat ik eigenlijk bedoelde was dus dat ik het niet hier bij het museum hier bij mij in de buurt zou doen. ik fiets te vaak met pijn in mijn hart voorbij en dat ik buiten tracks zie rotten en andere leuke dingen . dus die krijgen mn spullen niet
maar wat ik eigenlijk bedoelde was dus dat ik het niet hier bij het museum hier bij mij in de buurt zou doen. ik fiets te vaak met pijn in mijn hart voorbij en dat ik buiten tracks zie rotten en andere leuke dingen . dus die krijgen mn spullen niet
wars come and go, but my soldiers are eternal.
- Darryl
- Lid
- Nick
- Lid
Veel staat al binnen indd.
Gister ben ik er nog geweest, vanwege die beurs.
Entree voor onder de 18: 6,50
Volwassenen 9,50!!!!!!
Schandalig duur vind ik!
Wat wel grappig was, die SS panzer, met zijn Hohenstaufen mouwband schots en scheef op de mouw genaaid, en de mouwadelaar in spiegelbeeld erop, staat in een hoek. Toevallig met de linkermouw, zodat je de adelaar niet meer kunt zien
Gister ben ik er nog geweest, vanwege die beurs.
Entree voor onder de 18: 6,50
Volwassenen 9,50!!!!!!
Schandalig duur vind ik!
Wat wel grappig was, die SS panzer, met zijn Hohenstaufen mouwband schots en scheef op de mouw genaaid, en de mouwadelaar in spiegelbeeld erop, staat in een hoek. Toevallig met de linkermouw, zodat je de adelaar niet meer kunt zien
Infanterie: Königin aller Waffen!