Dames en heren ik ben er weer heb het forum gemist.
mvg
weer terug
- Charly1975
- Lid
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Vakantie geweest?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Jasper J
- Lid
Sloten vervangen wat bedoel je daarmee?Charly1975 schreef:Geluk voor je dat het forum de sloten niet had vervangen.....
wb
Ik ben lekr op vakantie geweest naar Frejus in zuid-frankrijk was er lekr warm en heb het erg naar naar me zin gehad.
Ben nog wat sporen van wo2 tegen gekomen zoals bunkers enz.
mvg
v
Aude Audenda
- Mike.H
- Lid
Hé wauw dan zat ik vlakbij! ik zat vlakbij Le Muy!Jasper J schreef:Sloten vervangen wat bedoel je daarmee?Charly1975 schreef:Geluk voor je dat het forum de sloten niet had vervangen.....
wb
Ik ben lekr op vakantie geweest naar Frejus in zuid-frankrijk was er lekr warm en heb het erg naar naar me zin gehad.
Ben nog wat sporen van wo2 tegen gekomen zoals bunkers enz.
mvg
v
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Charly1975
- Lid
Dat is een uitdrukking op het moment dat je bijvoorbeeld als man een tijdje weg bent geweest naar het buitenland voor je werk bijvoorbeeld en als je thuis komt dat dan blijkt dat je niet meer naar binnen kunt omdat je vrouw (dan waarschijnlijk ex-vrouw) de sloten van het huis heeft vervangen en je sleutel dus niet meer in het slot past...Jasper J schreef:Sloten vervangen wat bedoel je daarmee?Charly1975 schreef:Geluk voor je dat het forum de sloten niet had vervangen.....
wb
Snappie
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Martijn
- Lid
- Contacteer: