Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou het ook melden.
Dan kom je misschien wel op tv of in de krant ofzo dat is al een eer vind ik.
Ik heb pas ook skeletten opgegraven bij een opgraving.
Toen kwam er een Camera ploeg en toen werd ik geintervieuwd en ik kwam dezelfde dag nog op tv.
jeroen wo2 schreef:Ik zou het ook melden.
Dan kom je misschien wel op tv of in de krant ofzo dat is al een eer vind ik.
Ik heb pas ook skeletten opgegraven bij een opgraving.
Toen kwam er een Camera ploeg en toen werd ik geintervieuwd en ik kwam dezelfde dag nog op tv.
Nee het waren geen soldaten.
Ik zit bij een Archeologische werkgemeenschap.
Er waren graven van gewone mensen uit die tijd.
Ook was er een drenkeling gevonden uit de tijd rond 1421.
Ik zou het meer als een plicht zien om het te melden.. Ik zou me rotschrikken een soldaat te vinden uit de Wo2.
Maar wat ik denk; er zijn WEINIG nabestaanden die de soldaat nog goed herinneren, máár ik bedoel niet uit dat er geen mensen zijn die zich wél herinneren wie de soldaat was. Ik zou iedergeval de rust van de soldaat niet verstoren door spullen mee te nemen. Gewoon alles laten liggen, niet aan de botten/spullen zitten en melden aan de gemeente/politie dat je een soldaat gevonden hebt uit de Wo2 en waar je hem gevonden hebt natuurlijk..
Voordat ik de politie bel, zou ik wel zijn helm meenemen denk ik...
Misschien MP40 of StG44 als die er nog bij ligt, maar 1 of 2 mooie relics meenemen kan best, als je die er bij laat liggen worden ze toch vernietigd.
Misschien als je het goed speelt krijg je misschien van de familie wel toestemming om zijn spullen te houden, moet je natuurlijk wel goed aanpakken....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
snafu schreef:Melden bij de juiste autoriteiten?
Vergeet niet dat hier in België zoeken met een metaaldetector verboden is hé.Misschien riskeer je wel dat je boeltje aangeslegen wordt of een boete.Hier in België zijn ze daar verdomd streng in hoor.
Het is een moeilijke keuze uiteindelijk