Wings and Wheels 2006
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Wings and Wheels 2006
Ik ben gisteren naar Wings and Wheels gegaan. Ik heb daar een zakje gekocht met extra magazijnen voor men M1 Carbine en heb er ook de G.I. Collector's Guide gevonden. Het was de eerste keer dat ik ging en ik vond Wings and Wheels voor dit jaar geslaagd. Indien jullie geweest zijn wat vonden jullie ervan?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- BBB
- Lid
zaterdag vond ik beter dan zondag, de randanimatie en voertuigen intresseren me minder, de beurs was zondag te veel toerisme, ben er maar eventjes geweest zondag, geen bekenden.
Zaterdag lag er meer mooi spul,meer bekenden, meer kennis aanwezig waardoor je vlugger iemand aansprak met kennis van zaken.
Zaterdag lag er meer mooi spul,meer bekenden, meer kennis aanwezig waardoor je vlugger iemand aansprak met kennis van zaken.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
- snafu
- Lid
Ben alleen zondag kunnen gaan door sportverplichtingen!Ik vond de wheels zeer geslaagd en beter of andere jaren.De wings waren rampzalig i.v.m. vorig jaar en de beurs was stabiel.Wel opvallend veel dug-out materiaal en weinig dingen waarvan je zegt:waar kom je dat nog tegen!
Al bij al is het ieder jaar weer iets om naar uit te kijken en te sparen.Heb meer geld verdaan aan eten dan aan militaria want heb niks gekocht.
Al bij al is het ieder jaar weer iets om naar uit te kijken en te sparen.Heb meer geld verdaan aan eten dan aan militaria want heb niks gekocht.
Greifkommando!
- BBB
- Lid