Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
gamer0004 schreef:Dat je minder van de Christenen hoort heeft denk ik als hoofdreden niet dat Christenen toleranter zijn maar omdat Christenen vaak gewoon veel rijker zijn. Bijna alle Christenen wonen in het Westen, en dat is moeilijk arm te noemen, zeker in vergelijking met de rest van de wereld.
Je bedoelt: de meeste christenen wonen in Zuid-Afrika, Zuid- en Midden-Amerika en Zuid-Europa. Niet bepaald de AAA+ landen.
Een heel oud topic, maar volgens mij geen probleem - en met de actualiteit ook weer helemaal bovenaan de agenda!
BBB schreef:Mijn leraar geschiedenis beweerde altijd dat het Midden-Oosten 1 groot kruidvat is, Iran, Syrië, Libanon, Israel,.... en dan zitten de Amerikanen en Russen (in mindere mate) daar nog ook achter de schermen.
Opvallend is dat BBB's geschiedenisleraar het destijds (bericht stamt uit 2006) wel goed had! Maar een wereldoorlog is er niet van gekomen...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Kan dit geleuter niet gewoon naar de babbelbox? Het is gewoon spuien van gedachten, angsten, pop-ups en weet ik het. Ik denk dat dit onderdeel (overige tijdperken) bedoeld moet zijn voor andere conflicten anders dan WO2. Niet voor conflicten die niet aantoonbaar bestaan.
Fijn om over te praten voor de liefhebber, maar dan in het geëigende kanaal: de babbelbox.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Erik schreef:Kan dit geleuter niet gewoon naar de babbelbox? Het is gewoon spuien van gedachten, angsten, pop-ups en weet ik het. Ik denk dat dit onderdeel (overige tijdperken) bedoeld moet zijn voor andere conflicten anders dan WO2. Niet voor conflicten die niet aantoonbaar bestaan.
Fijn om over te praten voor de liefhebber, maar dan in het geëigende kanaal: de babbelbox.
Als je zo kort van stof bent, heeft het niet zo veel zin om aan een discussie deel te nemen, Joep. Aan vage one-liners hebben we niet zo veel. IEDERE oorlog draait om informatie en desinformatie, duizenden jaren geleden al en nu nog steeds - de middelen zijn alleen veranderd.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt