Waneer komt de mens voor het eerst in contact met...
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
- Mike.H
- Lid
- pvt_Ed
- Lid
Ooit gehoord van area 51? Daar schijnen dus ruimtewezens te zijn neergestort. Dit hebben veel mensen geziem maar word tot heden ontkent. Marja als we hier een discussie gaan houden dan besteed ik liever tijd aan mijn wo2 verzameling:P
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Kwestie van geloven, bewijs het tegendeel maar eens.Mike.H schreef:ach kom Bigshot hoe weet je dat zo zeker?Bigshot schreef:Zo gauw een mens sterft komt hij in contact met buitenaardse "wezens" hetzij in de hemel of in de hel...

Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Sjoerd
- Lid
Volgens de verhalen is die UFO neergestort in Roswell (New Mexico), niet in Area 51 (Groom Lake, Nevada).
Men zegt dat de Amerikaanse overheid de resten van de crash in New Mexico naar Area 51 heeft gebracht voor verder onderzoek.
Area 51 is in principe een Research and Development basis van de US Air Force. Onder andere de F-117 Nighthawk en de B-2 Stealthbommenwerpers zijn hier ontwikkeld cq getest.
Maar of het ook allemaal waar is...
Men zegt dat de Amerikaanse overheid de resten van de crash in New Mexico naar Area 51 heeft gebracht voor verder onderzoek.
Area 51 is in principe een Research and Development basis van de US Air Force. Onder andere de F-117 Nighthawk en de B-2 Stealthbommenwerpers zijn hier ontwikkeld cq getest.

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- pvt_Ed
- Lid
Ah je hebt gelijk. Mijn foutSjoerd schreef:Volgens de verhalen is die UFO neergestort in Roswell (New Mexico), niet in Area 51 (Groom Lake, Nevada).

Schijnt wel dat de ufo naar area 51 is gebracht. Marja, we zullen het nooit weten

"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
jaMichiel M. schreef:Theo Maassen?sobel schreef:heel simpel, 2 mogenlijkheden:
of buitenaardse intiligentie bestaat.
of buitenaardse intiligentie bestaat niet.
bestaat het niet, dan vind ik het erg zonde van al het onderzoek...
bestaat het wel , dan heb je weer maar 2 mogenlijkheiden:
of ze zijn dommer dan wij
of ze zijn slimmer dan wij
als ze dommer zijn vind ik het ook best zonde van het geld..
al zijn ze slimmer dan vinden zij ons veel eerder!!!
maar dat terzeide
ik had eigenlijk 2370 willen kiezen maar dat kan niet, vanwaar een pol als ik vragen mag?

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Weet je zeker dat je dat wil?Bigshot schreef:Kwestie van geloven, bewijs het tegendeel maar eens.Mike.H schreef:ach kom Bigshot hoe weet je dat zo zeker?Bigshot schreef:Zo gauw een mens sterft komt hij in contact met buitenaardse "wezens" hetzij in de hemel of in de hel...

Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Mike.H
- Lid
Bigshot schreef:Kwestie van geloven, bewijs het tegendeel maar eens.Mike.H schreef:ach kom Bigshot hoe weet je dat zo zeker?Bigshot schreef:Zo gauw een mens sterft komt hij in contact met buitenaardse "wezens" hetzij in de hemel of in de hel...

(nee ik wil je geloof niet belachelijk maken, maar ik ben het niet met het geloof eens op bepaalde punten

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Charly1975
- Lid
Ik ben benieuwd wat de volgende poll zal worden....
Wie raad wanneer het eerste kruising van een rund en een ezelin komt ? ...o, wacht eens....dat is in 1975 al een keer gedaan, en geloof me...het is een geweldig succes !!
Wie raad wanneer het eerste kruising van een rund en een ezelin komt ? ...o, wacht eens....dat is in 1975 al een keer gedaan, en geloof me...het is een geweldig succes !!
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Dodo
- Lid
Jammer dat het zulk oud vlees is geworden, anders had ik het graag op de barbeknoei geprobeerd!Charly1975 schreef:Ik ben benieuwd wat de volgende poll zal worden....

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Charly1975
- Lid
- Dodo
- Lid