Wie word er kampioen?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

Wie word er dit jaar kampioen?

Ajax
12
21%
AZ
3
5%
PSV
12
21%
Feyenoord
9
16%
Een andere club
6
11%
Geen idee
14
25%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Wie word er kampioen?

Bericht door Ajacied8989 »

Wie word er volgens jullie kampioen dit jaar: Ajax, AZ, Feyenoord, PSV of nog een andere club?

Ik stem voor Ajax ondanks gisteren :roll:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Haal feyenoord eruit en zet F.C. Groningen er in.. :cool:.

Feyenoord haalt 2 waardeloze spelers, tiendalli en een afgedankte belg, en dat halen ze voor een Kalou en een Kuijt, misschien komt er nog een spits bij, maar die is vast niet zo goed, ik zie feyenoord denk ik wel 6de eindigen.

Maar ik denk eerlijkgezegd wel dat PSV kampioen word, zowat geen 1 speler weggegaan(tsja, ooijer) maar verder niet.

Ajax, tsja, hopeloze zaak. Al die arrogante mensen daar :r. Eerst zeggen ze dat F.C. Groningen niks in Europa heeft te zoeken, en nu? Na 2 wedstrijden liggen ze er zelf uit. Perez zei: "Denk je nou echt dat Europa op F.C. Groningen zit te wachten?"(zei die na AZ-F.C. Groningen 2-1, Groningen ging door), en wat zien we? Perez naar ajax, ajax eruit, en stil zijn ze daar in 020, weg 9 miljoen.

Dus voor mij PSV kampioen maar ik heb in de poll gestemd Andere club nl: FC Groningen, altijd positief blijven he :cool:
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Uhh Ajax gaat nu UEFA Cup spelen net zoals Groningen.

En als Groningen net zoals vorig jaar zo slecht het doet in de uit wedstrijden dan worden ze niet kampioen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ADO!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik heb gestemd op geen idee, maar ik hoop dat SC Heerenveen het wordt.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Nederland dreigt tickets UEFA Cup te verliezen

24/8/2006 13:03

De zeperd van Ajax in de voorronde van de Champions League en de punten die FC Twente heeft laten liggen in de kwalificatiereeks van de UEFA Cup, hebben grote gevolgen. Want virtueel is Nederland twee tickets voor de UEFA Cup kwijtgeraakt.

Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.

Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.

Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.

De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is
Dat gaat lekker..

En als Groningen net zoals vorig jaar zo slecht het doet in de uit wedstrijden dan worden ze niet kampioen.
Als, als. Bij Groningen is er maar 1 weggegaan(Luirink) en er zijn vier voor terugkomen, dus ja, Groningen heeft nog wel een grote kans om bij de eerste 6/7 te komen..
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

ik heb "andere club" gestemd want is toch klaar en duidelijk dat Royal Sporting Club Anderlecht dit jaar alle concurrentie onder de mat veegt .....
:lol: :lol: :lol:
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

ik kijk geen voetbal en heb er geen verstand van dus ik heb geen idee aangeklikt. :P
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

bollebekboerke schreef:ik heb "andere club" gestemd want is toch klaar en duidelijk dat Royal Sporting Club Anderlecht dit jaar alle concurrentie onder de mat veegt .....
:lol: :lol: :lol:
Ja alleen in de Belgische competitie.

En laten we erop vertrouwen dat de clubs ver komen in Europa.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

bollebekboerke schreef:ik heb "andere club" gestemd want is toch klaar en duidelijk dat Royal Sporting Club Anderlecht dit jaar alle concurrentie onder de mat veegt .....
:lol: :lol: :lol:

Hahahaha....

Je hebt gelijk hoor Bollebekboerke....

Misschien moet je ook een poll maken voor de Belgische competitie met de vele Belgische vrienden hier....

Waarom is er trouwens geen Beneluxcompetitie ? Dat lijkt mij eignelijk ook wel wat. Er zijn al Belgische scheidsrechters die hier fluiten....
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

bollebekboerke schreef:ik heb "andere club" gestemd want is toch klaar en duidelijk dat Royal Sporting Club Anderlecht dit jaar alle concurrentie onder de mat veegt .....
:lol: :lol: :lol:
Als Brugge-supporter zeg ik :

We zullen in 't weekend nog eens praten ! :evil:
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Charly1975 schreef:
bollebekboerke schreef:ik heb "andere club" gestemd want is toch klaar en duidelijk dat Royal Sporting Club Anderlecht dit jaar alle concurrentie onder de mat veegt .....
:lol: :lol: :lol:

Hahahaha....

Je hebt gelijk hoor Bollebekboerke....

Misschien moet je ook een poll maken voor de Belgische competitie met de vele Belgische vrienden hier....

Waarom is er trouwens geen Beneluxcompetitie ? Dat lijkt mij eignelijk ook wel wat. Er zijn al Belgische scheidsrechters die hier fluiten....
Onze vriend Marco van Basten heeft het een keer voorgesteld. Maar hij was ongeveer de enigste die er voor was *)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Loting Champions League;

Groep A
  • FC Barcelona (Spa)
    Chelsea (Eng)
    Werder Bremen (Dui)
    Levski Sofia (Bul)
Groep B
  • Internazionale (Ita)
    Bayern München (Dui)
    Sporting Portugal (Por)
    Spartak Moskou (Rus)
Groep C
  • Liverpool (Eng)
    PSV
    Bordeaux (Fra)
    Galatasaray (Tur)
Groep D
  • Valencia (Spa)
    AS Roma (Ita)
    Olympiacos (Gri)
    Shakhtar Donetsk (Oek)
Groep E
  • Real Madrid (Spa)
    Olympique Lyon (Fra)
    Steaua Boekarest (Roe)
    Dynamo Kiev (Oek)
Groep F
  • Manchester United (Eng)
    Celtic (Sch)
    Benfica (Por)
    FC Kopenhagen (Den)
Groep G
  • Arsenal (Eng)
    FC Porto (Por)
    CSKA Moskou (Rus)
    Hamburger SV (Dui)
Groep H
  • AC Milan (Ita)
    LOSC Lille (Fra)
    AEK (Gri)
    Anderlecht (Bel)
-edit- Nou vooruit dan, Anderlecht ook dik ;)
Вместе мы непобедимы
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Sjoerd schreef:Ik heb gestemd op geen idee, maar ik hoop dat SC Heerenveen het wordt.
Geheel mee eens! :wink:
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Barcelona - Chelsea? Dat lijkt me eerder een halve finale of zo:p

Feyenoord en PSV worden absoluut geen kampioen. Tjs dan blijft Roda JC over!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Plaats reactie