Wat voor kleding(merken) dragen jullie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

puma, all stars, Esprit, Krusk en nog wat van die rommel :) ben totaal niet modebewust
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

UUh ben ook niet echt modebewust.., maar meestal draag ik nike`s Cavello.
Verder beetje alles, maakt me verder ook niks uit als het maar lekker warm zit. :wink:
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa

broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren

jassen ook ralph lauren en prada

schoene boss hilfiger ralph lauren

onderbroeken MACALSON (duur frans merk)
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

collector van 14 jaar schreef:hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa

broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren

jassen ook ralph lauren en prada

schoene boss hilfiger ralph lauren

[/b]onderbroeken MACALSON (duur frans merk)[/b]
waarom moet dat duur er eigenlijk achter? is het tegewoordig hip om duure kleren te dragen? of loop ik achter?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik vraag me sowieso af waar sommigen het geld vandaan halen om zichzelf zo in de haute couture te steken. :roll:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Zhukov schreef:Ik vraag me sowieso af waar sommigen het geld vandaan halen om zichzelf zo in de haute couture te steken. :roll:
Papa en mama?
Ik hoef niet zo snel kleding van me ouders, zolang ik maar regelmatig op mijn plankjes kan staan!
Dat is gewoon 't echte werk. Sporten. Als je een uitgezakte bierbuik hebt maar je kan je wel in DG, Gucci of wat dan ook kleden, dan heb je nog niets..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Dodo schreef:Papa en mama?
Ik kan me niet voorstellen.
Een kleine 10 jaar geleden ging je met je ouders gewoon naar C&A of V&D, ze zullen toch niet echt meteen naar Prada of D&G stappen tegenwoordig??
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

en daarbij, de helft van die zogehete italiaanse merken komt allang niet meer uit italie, de helft word hier gewoon in ons kikkerlandje gemaakt.. en ik sluit me bij Zhukov aan..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Zhukov schreef:
Dodo schreef:Papa en mama?
Ik kan me niet voorstellen.
Een kleine 10 jaar geleden ging je met je ouders gewoon naar C&A of V&D, ze zullen toch niet echt meteen naar Prada of D&G stappen tegenwoordig??
Nee joh..
Maar waar denk je dat een 14 jarig pikkie zijn geld vandaan haalt als hij gaat verzamelen?
Sommige familie's hebben gewoon wat meer geld.
Een vriendin van mij is een van Lanschotje, die bulkt ook van het geld.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Merkkleding hoeft nog niet duur te zijn!!! Natuurlijk is bepaalde 'merkloze' kleding vaak stukken goedkoper maar vaak ook van mindere kwaliteit.
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Ben ik effe blij dat mijn oom gesponsord word door Adidas :P
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Ik kom aan zoveel merkkleding omdat ik 1 x per jaar naar Turkije ga :)! Tsja, dat kost ook geld, maar wat ik allemaal meeterug neem is niet te geloven, ik zou ook nooit merkkleding in Nederland kopen, dan kan ik misschien net 1 shirtje kopen..
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Ah dan heb je dus eigenlijk ook gewone kleding, maar dan met een nepmerkje erop ;-)

14 jaar en dan met zulke merkkleding...misschien ben ik ouderwets (ja dat denk ik eigenlijk wel) maar besef je dan nog wel de waarde van geld als je dat allemaal zomaar krijgt? (tenzij je er zelf voor werkt natuurlijk)
Ben je dan nog wel tevreden met minder als je nú al aan dit soort dure kleding gewend bent?

Ik ben het ook niet eens met wat Pionier zei, dat goedkoop minder van kwaliteit is. Mijn ervaring is juist andersom.
Je kan tenminste leven in goedkopere kleding, zonder je zorgen te maken of het kapot gaat...en veel handiger met wassen ook
(meer wasbestendig die goedkope kleding...niet van dat delikate "dryclean only" spul)
Nee, goedkoop is zeker niet per definitie minder van kwaliteit (lang leve de Hema)

Okay ik dwaal weer af geloof ik ;-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Mijn maakt het btw nie zoveel uit of het een duur merk is hoor! :)
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Ik haal zowat alles bij http://www.large.nl
Lekker vanuit mn stoel winkelen.. veel fijner.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Plaats reactie