Wat voor kleding(merken) dragen jullie?
- marf
- Lid
- Contacteer:
hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa
broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren
jassen ook ralph lauren en prada
schoene boss hilfiger ralph lauren
onderbroeken MACALSON (duur frans merk)
onderbroeken MACALSON (duur frans merk)
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
waarom moet dat duur er eigenlijk achter? is het tegewoordig hip om duure kleren te dragen? of loop ik achter?collector van 14 jaar schreef:hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa
[/b]onderbroeken MACALSON (duur frans merk)[/b]
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Papa en mama?Zhukov schreef:Ik vraag me sowieso af waar sommigen het geld vandaan halen om zichzelf zo in de haute couture te steken.
Ik hoef niet zo snel kleding van me ouders, zolang ik maar regelmatig op mijn plankjes kan staan!
Dat is gewoon 't echte werk. Sporten. Als je een uitgezakte bierbuik hebt maar je kan je wel in DG, Gucci of wat dan ook kleden, dan heb je nog niets..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Nee joh..Zhukov schreef:Ik kan me niet voorstellen.Dodo schreef:Papa en mama?
Een kleine 10 jaar geleden ging je met je ouders gewoon naar C&A of V&D, ze zullen toch niet echt meteen naar Prada of D&G stappen tegenwoordig??
Maar waar denk je dat een 14 jarig pikkie zijn geld vandaan haalt als hij gaat verzamelen?
Sommige familie's hebben gewoon wat meer geld.
Een vriendin van mij is een van Lanschotje, die bulkt ook van het geld.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
- Kleine Feldmaus
- Lid
Ah dan heb je dus eigenlijk ook gewone kleding, maar dan met een nepmerkje erop
14 jaar en dan met zulke merkkleding...misschien ben ik ouderwets (ja dat denk ik eigenlijk wel) maar besef je dan nog wel de waarde van geld als je dat allemaal zomaar krijgt? (tenzij je er zelf voor werkt natuurlijk)
Ben je dan nog wel tevreden met minder als je nú al aan dit soort dure kleding gewend bent?
Ik ben het ook niet eens met wat Pionier zei, dat goedkoop minder van kwaliteit is. Mijn ervaring is juist andersom.
Je kan tenminste leven in goedkopere kleding, zonder je zorgen te maken of het kapot gaat...en veel handiger met wassen ook
(meer wasbestendig die goedkope kleding...niet van dat delikate "dryclean only" spul)
Nee, goedkoop is zeker niet per definitie minder van kwaliteit (lang leve de Hema)
Okay ik dwaal weer af geloof ik
14 jaar en dan met zulke merkkleding...misschien ben ik ouderwets (ja dat denk ik eigenlijk wel) maar besef je dan nog wel de waarde van geld als je dat allemaal zomaar krijgt? (tenzij je er zelf voor werkt natuurlijk)
Ben je dan nog wel tevreden met minder als je nú al aan dit soort dure kleding gewend bent?
Ik ben het ook niet eens met wat Pionier zei, dat goedkoop minder van kwaliteit is. Mijn ervaring is juist andersom.
Je kan tenminste leven in goedkopere kleding, zonder je zorgen te maken of het kapot gaat...en veel handiger met wassen ook
(meer wasbestendig die goedkope kleding...niet van dat delikate "dryclean only" spul)
Nee, goedkoop is zeker niet per definitie minder van kwaliteit (lang leve de Hema)
Okay ik dwaal weer af geloof ik
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- Polte
- Lid
Ik haal zowat alles bij http://www.large.nl
Lekker vanuit mn stoel winkelen.. veel fijner.
Lekker vanuit mn stoel winkelen.. veel fijner.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...