Dat is een bepaalde periode in het jaar waarbij de winkels in België 20%-30%-40%-50% of soms wel 70% korting geven op hun goederen.dennisb schreef:de solden, waar is dat dan ?
of wat zie ik verkeerd ? :p
Wat voor kleding(merken) dragen jullie?
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Dat is wat ik ook het hele verhaal zeg..ja maar ik koop het niet zelf mijn ouders kopen dat
ien over mijn militaria collectie ik krijg zakgeld en ik spaar dus mijn militaria koop ik zelf en mijn kleren kopen mijn ouders
goede regeling vind ik zelf

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Kunnen jullie die gast niet een waarschuwing geven voor zijn postgedrag? Dit is gewoon niet eens Nederlands te noemen. Meerdere waarschuwingen van andere leden gekregen, maar i.p.v. die feedback aan te nemen raakt hij geagiteerd. Ik irriteer me mateloos aan dat stomme breezer -en MSN taal van dat jong.
779
779
- Polte
- Lid
Met die spelling moet iemand je serieus gaan nemen zeker.collector van 14 jaar schreef:
ja maar ik koop het niet zelf mijn ouders kopen dat
ien over mijn militaria collectie ik krijg zakgeld en ik spaar dus mijn militaria koop ik zelf en mijn kleren kopen mijn ouders
goede regeling vind ik zelf
Moderators verbeteren overal spellingsfouten in dit forum, behalve die van 'collector'.

Vage zooi.
.............
Anyways.
Al foto's gemaakt met het fototoestel van je zus die gisteren terug is gekomen van haar vakantie?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
- Sjoerd
- Lid
Ik kan niet 24/7 met het forum bezig zijn. Ik heb verbeteringen in de post aangebracht en hij kan een PB verwachten. Hiermee is de kous over de spelling afgedaan, nu weer verder met de kleding.779 schreef:Kunnen jullie die gast niet een waarschuwing geven voor zijn postgedrag? Dit is gewoon niet eens Nederlands te noemen. Meerdere waarschuwingen van andere leden gekregen, maar i.p.v. die feedback aan te nemen raakt hij geagiteerd. Ik irriteer me mateloos aan dat stomme breezer -en MSN taal van dat jong.
779

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Alex
- Beste Signature 2007
- rutger
- Lid