Slowchat-topic deel 10
- Polte
- Lid
Serieus he.. mn geslachtsdeel was gewoon in slaap gevallen door continu op het zadel te zitten.
Echt geen prettig gevoel.. alsof het er niet meer zit.. leek het wel.
Alles toch goed afgelopen verder.
Echt geen prettig gevoel.. alsof het er niet meer zit.. leek het wel.
Alles toch goed afgelopen verder.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
- Mike.H
- Lid
Poe vanavond meegesleept naar het Blues Cafe hier in Apeldoorn door een vriend van me.. hij betaalde het bier enzo nouja ik heb het wel gemerkt hoor.. poeh.. ook knokpartij gehad.. ging weer lekker 
en nu ga ik lekker pitten..
voor iedereen die nog niet slaapt op het forum; mafse
!

en nu ga ik lekker pitten..
voor iedereen die nog niet slaapt op het forum; mafse

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Alex
- Beste Signature 2007
- Alex
- Beste Signature 2007
- Dodo
- Lid
Iemand deze clip gezien? Sandi Thom - I wish i was a punkrocker
With flowers in my hear
Dit mens is helemaal de weg kwijt. Een beetje iedereen die naar punk luistert belachelijk maken.
Daarnaast is het vrij weinig muzikaal...
With flowers in my hear
Dit mens is helemaal de weg kwijt. Een beetje iedereen die naar punk luistert belachelijk maken.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- wittmann
- Lid
en ik ben er ook weer uit!alex schreef:En alex is zijn bedje weer uit met enige moeite.... Damn wat ben ik kapot zegAngerfist was zo goed op Nightmare
Kzal proberen een filmpje te uploaden een keer.
Alex
kwas vanmorge om half 12 thuis van nightmare
ben net men bedje uit!
maar ik ben ook vrij kapot... maar wat wil je

- Dodo
- Lid
- wittmann
- Lid
heb jij ook bloemetjes in je haar dodo??Dodo schreef:Iemand deze clip gezien? Sandi Thom - I wish i was a punkrocker
With flowers in my hear

- Dodo
- Lid
En en dat is nou het belachelijke ervan! Niemand die naar punk luistert heeft bloemetjes in zijn haar...wittmann schreef:heb jij ook bloemetjes in je haar dodo??Dodo schreef:Iemand deze clip gezien? Sandi Thom - I wish i was a punkrocker
With flowers in my hear
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Charly1975
- Lid
Beware.....Charly is back
Maar voor degenen die het niet wisten waar ik naar toe was: ik was een paar dagen in Schotland......echt waar daar moet je echt een keer geweest zijn als je van natuur houd. En................in die 8 dagen maar 1 dag regen gehad !!!!! Vanaf woensdag was het goed te doen daar.
Wat me enorm opvalt is dat er in iedere plaats waar we stopten of langsreden wel een 'memorial' stond ter nagedachtenis aan de gesneuvelde schotten in de beide wereldoorlogen. Voornamelijk veel gedenkstenen over WO I maar je kon zien dat er na WO II vaak wat aangepast was.
Aangezien ik nog lekker ouderwets ben en dus nog met foto rolletjes naar de winkel moet kan ik nog geen foto's plaatsen...indien gewenst.
Ik heb nog heel wat door te lezen zie ik .... dus verwacht a.u.b. niet van me dat ik direct weer full off-topic zal wezen

Maar voor degenen die het niet wisten waar ik naar toe was: ik was een paar dagen in Schotland......echt waar daar moet je echt een keer geweest zijn als je van natuur houd. En................in die 8 dagen maar 1 dag regen gehad !!!!! Vanaf woensdag was het goed te doen daar.
Wat me enorm opvalt is dat er in iedere plaats waar we stopten of langsreden wel een 'memorial' stond ter nagedachtenis aan de gesneuvelde schotten in de beide wereldoorlogen. Voornamelijk veel gedenkstenen over WO I maar je kon zien dat er na WO II vaak wat aangepast was.
Aangezien ik nog lekker ouderwets ben en dus nog met foto rolletjes naar de winkel moet kan ik nog geen foto's plaatsen...indien gewenst.
Ik heb nog heel wat door te lezen zie ik .... dus verwacht a.u.b. niet van me dat ik direct weer full off-topic zal wezen

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Alex
- Beste Signature 2007
Welkom terug charly
Ben net jammer genoeg 2 foto's van een Fokker G-1 overgespoten in duitse kleuren mis gelopen
De 2 foto's gingen voor maar 45,50... kwas net te laat met mijn laatste bod
zeer jammer, maar goed ken ik weer verder sparen voor mijn LW uniform
Alex

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..