Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik vanmiddag een nieuw deckje gekocht! Kan ik eindelijk weer s verder met skaten. Lekkere pop en fijne wielletjes
Vanmiddag 3 uurtjes kunnen oefenen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hahaha.. Weet je zeker dat je niet de specificaties wilt hebben?
Het prachtige aantal van 40.000 Berichten gehaald!
Daarom even een bedankt voor iedereen die zich de afgelopen jaren heeft ingezet om berichten te plaatsen in dat onderdeel.
daarnaast een bedankje voor Het mod-team dat zich de afgelopen jaren bezig heeft gehouden met het oporde maken van het Sub-onderdeel.
Sobel
Tijd om eens huis te houden
Een beetje afstoffen en weggooien kan geen kwaad en scheelt ook weer bergen ruimte op de server.
En ja motjes bedankt
Hehe nog geen tijd voor gehad..
Maar nu heb je een Email terug!
Oja en kamp was leuk en vermoeiend
Wij gingen mij een paar jonges in de gang moshe (of zoe je het schrijft)
k was een paar keer tegen mijn hoofd geslagen en in mijn ribben getrapt enz... ben nog steeds duizelig ervan
Er staan een aantal foto's van het Commando War Memorial waar ik vorige week was in de rubriek 'Afbeeldingen' van dit forum. Ik had 'beloofd' dat ik ze zou posten dus bij deze.
Wouter schreef:Welk merk deck Dodo?
Ik heb zelf Toy Machine, monster small, team riders wheels en hollywood trucks!
'k heb ze lekker los gezet, kun je rustig sturen
Darkstar (7,5) met trucks en wheels (53mm) van hetzelfde merk. Een hele eigen set-up maken was me iets te duur.