Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik weetr niet watvoor merk skateboard ik heb.. voeger wel (heb een aantal jaren geskate toen ik 10 - 13 was..
nu wil ik het wel weer af en toe gaan doen..
BMXen lijkt me wel vett, alleen ik heb geen geld voor zon dure, dus moet ik es kijken voor een goedkoop sjrot ding
Wouter schreef:Welk merk deck Dodo?
Ik heb zelf Toy Machine, monster small, team riders wheels en hollywood trucks!
'k heb ze lekker los gezet, kun je rustig sturen
Darkstar (7,5) met trucks en wheels (53mm) van hetzelfde merk. Een hele eigen set-up maken was me iets te duur.
kheb ook die darkstar cores gehad, heb t wieletje zelf er helemaal vanaf gereden naar een paar daagjes macba
Hehe nog geen tijd voor gehad..
Maar nu heb je een Email terug!
Weet niet wat je eerst leest vandaag (je email of wo2forum)(Zondag), maar je kan me gewoon komen halen om kwart voor 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe nog geen tijd voor gehad..
Maar nu heb je een Email terug!
Weet niet wat je eerst leest vandaag (je email of wo2forum)(Zondag), maar je kan me gewoon komen halen om kwart voor 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft hij alleen maar vet gegeten of heeft hij ook als ontbijt het MacDonalds ontbijt op ? Ik heb de docu niet gezien maar ik had er over gelezen dat het wel een heel eenzijdig verhaal was tegen de Mac en dat het niet geheel objectief was. Maar nogmaals...ik heb de docu niet gezien.