Hij at ontbijt, middag-eten en avond-eten bij de macdonalds. Hij at 1 maand lang alleen dingen die ze bij de Mcdonalds verkopen. Het is extreem, maar toch.Charly1975 schreef:Heeft hij alleen maar vet gegeten of heeft hij ook als ontbijt het MacDonalds ontbijt op ? Ik heb de docu niet gezien maar ik had er over gelezen dat het wel een heel eenzijdig verhaal was tegen de Mac en dat het niet geheel objectief was. Maar nogmaals...ik heb de docu niet gezien.
Slowchat-topic deel 10
- Eric
- Lid
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Dodo
- Lid
Ja, het tegendeel is bewezen door een Nederlander. Deze Amerikaanse man die at gewoon opeens veel meer, en natuurlijk veel vet. De Nederlander heeft ook een maand lang bij MacDonalds gegeten, maar dan ook salades en dat soort dingen. Hij is uiteindelijk afgevallen...Charly1975 schreef:Heeft hij alleen maar vet gegeten of heeft hij ook als ontbijt het MacDonalds ontbijt op ? Ik heb de docu niet gezien maar ik had er over gelezen dat het wel een heel eenzijdig verhaal was tegen de Mac en dat het niet geheel objectief was. Maar nogmaals...ik heb de docu niet gezien.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
jaja, met google earth kan je zelfs insecten zien
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=18&ll ... 2&t=h&om=1
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=18&ll ... 2&t=h&om=1
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Charly1975
- Lid
ff M.I.B. bellen denk.....want dit moet echt een ruimtewezen zijn aangezien de foto's d.m.v. een sateliet worden gemaakt. Dit is zo'n groot exemplaar ... ik hoop dat ie in vrede komt en niet achter 'Orions belt' aanzit
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Darryl
- Lid
Scooters zijn lelijk . Geef mij maar een mooie Zundapp of Kreidler.alex schreef:Mag je een scooter te koop zetten bij de marktplaats hier op het forum??
Alex
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.