Ja haha maar wat wil je ik ben 1.91 en zie eruit als iemand van 16/17 volgens iedereen

..
maar wat er wel gebeurd was ehm ik ben dus van de trap afgesprongen/afgeflikkerd en heb een bult op me hoofd en iets van 6 blauwe plekken op me benen

en het laatste stukkie van de trap afgerold
toen ging 'k naar de plee, maar toen haalde ik me poot open aan het glas (spiegel was kapotgegaan en er lagen glasscherven in de goot)
dus ik ging een plijster halen, maar ik donderde dus over de drempel haha.. iedereen dik kloten met me.. dik blij aan komen lopen en dikke gesprekken met me voeren.. maja toen vond de beveiliging dat ik naar huis moest

dus ik achterop bij iemand en m'n vriend op mijn fiets naar huis (waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben

) en een andere vriend ook mee.. dus ik op de fiets dik verhaaltjes te vertellen de hele tijd haha en toen kwamen we thuis en toen probeerde ik over de schutting te klimmen

terwijl de deur openstond

.. toen eenmaal binnen wilde ik alle rommel opruimen voor m'n ouders

dus ik alles opruimen donder ik bijna met alle vaat in m'n armen over de drempel

..
en naja ik moest dus naar boven om te maffen (slaap op zolder) maar ik moest nog piessen dus ik ga naar buiten, pak de deksel van de prullenbak er netjes af en pies zo in de prullenbak haha
maja ik moest dus naar boven en ik probeer de trap op te vliegen zegmaar

dus ik om de 3 traptreden onderuit

en ik heb ondertussen nog heel netjes alle deuren dichtgedaan enzo.. en ik heb toen nog even me mail gechekt en daarvoor me vrienden het huis uitgewerkt die het natuurlijk ook niet meer hadden van het lachen
en naja dat was het wel zo'n beetje denk ik

.. als ik verder nog gekke dingen heb gedaan dan hoor ik dat wel vandaag