Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
maar komop ik ga 1 dag in de week naar school, men schoolgeld word door mijn werk betaald, dus ze verwachten ook wel wat, en dan krijg je dit! ik zit sowiso in een TE domme klas... geloof me
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:maar komop ik ga 1 dag in de week naar school, men schoolgeld word door mijn werk betaald, dus ze verwachten ook wel wat, en dan krijg je dit! ik zit sowiso in een TE domme klas... geloof me
Daar moet je trots op zijn... Die kerels proberen je wat te leren.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
malarkey schreef:Lol Bij ons komen erzowat geen nieuwe leraren meer omdat wij ze dan toch allemaal weg pesten LOL!!
Wees blij dat je deze leraar dan niet hebt....dan valt er weinig te weg te pesten:
Leraar gooit leerlinge uit raam
Uitgegeven: 25 september 2006 18:46
PEKING - Een boze Chinese leraar heeft een elfjarige leerlinge van drie hoog uit het raam gegooid. Volgens Chinese media maandag had de 28-jarige docent kort daarvoor het hoofd van de pupil tegen een tafel geslagen en hij zou haar ook hebben gemept met een stalen voorwerp. Het kind overleefde het geweld niet.
De precieze aanleiding is niet bekendgemaakt, maar de geschiedenisleraar zou al langer te boek staan als gewelddadig. De docent uit de provincie Hunan is aangehouden. De school is gesloten.
Snap trouwens helemaal niet waarom je de leraren weg wil pesten ? Weet je alles dan al ? Die mensen willen je iets leren en dan ga je je zo lomp gedragen ??? Tja....persoonlijk vind ik dat niet zo slim....maar da's weer logisch...slimmer zullen jullie niet worden als je de leraren wegpest.
Weet iemand of ze bij het schouwen van een schakelbrommer ook naar het bloknummer moeten kijken?
Laatst gewijzigd door Darryl op 26 sep 2006, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.