Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het voorwiel word dan gevouwen. Het kan heel eenvoudig..
Nu zijn we alweer de 230 000 berichten gepasseerd!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
malarkey schreef:Lol Bij ons komen erzowat geen nieuwe leraren meer omdat wij ze dan toch allemaal weg pesten LOL!!
Wees blij dat je deze leraar dan niet hebt....dan valt er weinig te weg te pesten:
? Wie zegt dat ik daar ook aan mee doe...
Als je 'wij' zegt dan bedoel je anderen EN jezelf. Dus jij doet er ook aan mee. Anders had je moeten schrijven dat 'anderen' de leraren wegpesten. Met je reactie 'et zal wel...' geef je m.i. aan dat o.a. de leraar Nederlandse taal al weggepest is. Anders had je het verschil tussen 'wij' en 'anderen' wel begrepen.
Maar ach...jongens....er is genoeg narigheid op de wereld dus is dit onderwerp niet echt iets waar men zich druk om dient te maken.
Dus enige discussie over dit kleine nietsbeduidende onderwerp is tijdverspilling.
Wees vrolijk en leef !!
Overigens als ik 'wij' schrijf bedoel ik wel mezelf ermee aangezien we een twee-eiige éénling zijn
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
hmm, ik kan ook niet inloggen op my ebay, erg rottig, daarnaast kan ik geen gebruikmaken van internet messenger, omdat er als ik inlog een een pagina met ''pagina kan niet worden weergegeven'' staat..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik heb de laatste paar dagen ook problemen met msn. Hij valt steeds uit.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.