Slowchat-topic deel 10
- Darryl
- Lid
Yup, dat is inderdaad ook een van mijn problemen. Je denkt dat je ze door hebt, maar nog geen 5 min later slaan ze je om de oren...Guido schreef:hmmbest gek dat je dan toch wel kan postne..
mijn probleem is ook gevonden.. vrouwen
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Guido
- Lid
slaan.. erger ze gaan dingen doen die ik helemaal niet meer kan begrijpen.. brrr...
Maar inderdaad, denk je dat je ze door hebt, nee hoor huppa de hele andre richting op waar je geen zak van begrijpt.. WAAROM?!!!?1?
op een of andere manier wordt ik helemaal gek van haar.. positief dan.. echt bijna n obsessie.. Nooit zo erg geweest.. klootzakken
Maar inderdaad, denk je dat je ze door hebt, nee hoor huppa de hele andre richting op waar je geen zak van begrijpt.. WAAROM?!!!?1?
op een of andere manier wordt ik helemaal gek van haar.. positief dan.. echt bijna n obsessie.. Nooit zo erg geweest.. klootzakken
- Darryl
- Lid
Ja, precies Guido! Dan krijg ik weer van die vage sms-jes...''Ik mis je'' en weet ik veel allemaal...En dan is ze met vrienden en kijkt ze me niet eens aan...WTF!!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
- rutger
- Lid
ik scan wekelijks met norton (dat trouwens troep is..) en scanner staat continu aan, geen idee hoe het kan!779 schreef:Om de 14 dagen je spyware scanner laten draaien en je virusscanner altijd aan zetten wil nog wel eens helpen om je pc niet in de soep te draaiensobel schreef:mijn probleem is al gevonden, mijn computer is kapot..
779
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Dodo
- Lid
Ik had een proefperiode voor mijn nieuwe werk, maar aangezien ik het zo goed doe hoef ik 'm niet af te maken!
Moest nu dus eigenlijk gaan werken..
Moest nu dus eigenlijk gaan werken..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid