Slowchat-topic deel 10
- Mike.H
- Lid
- wittmann
- Lid
ja en??alex schreef:Haha indd forummeeting houden daarwittmann schreef:cavello, fred perry, offensive petjealex schreef: En waar ken ik je aan herkennen daar?![]()
nee serieus we spreken wel iets af!![]()
Forummeet @ nightmare outdoor!!
wie komt er nog meer?Kdenk dat we er staan met zijn 2en...
![]()
Alex
@ mike je bent de dag zeker neit met een dansje en een lach begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=E8sa9rjT72EMike.H schreef:Verdomme kutschool en klotewerk en sporten enzo bah heb 't helemaal gehad.. ik ben me toch een potje chagerijnig man.. verdomme

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Dodo
- Lid
Precies..Edgar schreef:http://www.youtube.com/watch?v=E8sa9rjT72EMike.H schreef:Verdomme kutschool en klotewerk en sporten enzo bah heb 't helemaal gehad.. ik ben me toch een potje chagerijnig man.. verdomme
Ik kan zo lekker gaan koken.. Pfoe. Lang leve snelkook macaroni!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid
- Mike.H
- Lid
- Dodo
- Lid
Ik was vanmiddag even gaan surfen en daarna gaan skimboarden. Bij het skimboarden ging ik even onderuit, en toen deed mijn knie "knak". Het doet me toch eventjes een partij pijn. Dit is echt niet fijn...
Skimboarden is dit:
Je gooit een skimboard op een laagje water, je rent erachter aan, en dan spring je erop. Alsof je een skateboard op de grond gooit en je erachteraan rent en erop springt.
Skimboarden is dit:
Je gooit een skimboard op een laagje water, je rent erachter aan, en dan spring je erop. Alsof je een skateboard op de grond gooit en je erachteraan rent en erop springt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Mike, dit is niet normaal. Hoeveel users hebben niet gezegd dat vloeken onnodig is. Dit doe je met opzet. Bedankt voor de ergernis die dit bij mij opwekt. Fijn dat je aan mede-users denkt!Mike.H schreef:Verdomme kutschool en klotewerk en sporten enzo bah heb 't helemaal gehad.. ik ben me toch een potje chagerijnig man.. verdomme
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Mike.H
- Lid
Ah kom op Bigshot denk je nu echt dat ik dat doe op jou op te naaien?
Ik had gewoon echt een rotdag, sorry
maar kijk eens naar de andere reacties.. zij ergeren zich er toch ook niet aan.. zij proberen er juist weer grapjes over te maken.. Als je je echt beledigd voelt; Let dan gewoon niet op mij?
Trouwens nog bedankt Edgar voor je filmpje
ik kreeg ondanks al het gedonder die dag toch een dikke glimlach op m'n gezicht
Ik had gewoon echt een rotdag, sorry
maar kijk eens naar de andere reacties.. zij ergeren zich er toch ook niet aan.. zij proberen er juist weer grapjes over te maken.. Als je je echt beledigd voelt; Let dan gewoon niet op mij?
Trouwens nog bedankt Edgar voor je filmpje

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae