Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mike.H schreef:Waar gaat iedereen eigenlijk op wintersport ?
Ik ga met school en met me familie zoiezo 1 dagje naar Bottrop om 'weer in te skien' zoals mijn moeder dat zo leuk zegt. En met de fam. gaan we ook nog een week naar Ladis, vlakbij Fiss (Oostenrijk)
Geen idee, mijn ouders weten wel waar we heen gaan, ik niet. En met vrienden zijn we nog aan het uitzoeken. Naar Val Thorens waarschijnlijk.
Weet iemand hoe je een mpg naar een DVD kan branden zodat je deze op de DVD speler af kan spelen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Michiel M. schreef:Wintersport.. ga toch gewoon lekker carnaval vieren mensen!
Jij bent nog nooit op wintersport geweest he?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Michiel M. schreef:Wintersport.. ga toch gewoon lekker carnaval vieren mensen!
Jij bent nog nooit op wintersport geweest he?
Telt Snowworld ook?
Nope, Snowworld komt bij lange na niet in de buurt van wintersport.
Ik minder dan 1 km.
Dat is een flink stuk man, fiets je vaker dit soort afstanden?