Vloeken, noodzakelijk?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Skylighter schreef:
Mike.H schreef:
:shock: doordat ik geen puntje achter de idd. zette? en doordat ik een puntje teveel neerzette? ik doel op breezer en dat *geleuter*.

En sinds wanneer heb ik kanker ergens genoemd? ik heb in dat topic wat jij voorlegd geen ziekte gebruikt beste Skylighter. En ik heb geen zin in dit *geleuter* want volgens mij maak jij heus ook wel spelfouten. En ik doel niet op die kleine foutjes als; derheen ipv. daarheen. Maar als mensen willen dat ik zo typ dan vind ik het ook best hoor. En sinds wanneer heeft mijn leeftijd met dit te maken? ik vind het maar een beetje van; Ja hij is 15 dus hij kan nog niet zo goed typen :? beetje raar vind ik het maar. Als je er nog over door wilt gaan moet je me maar een pb'tje sturen ofzo, want ik vind het niet de moeite waard om er verder nog opin te gaan.
mvg, mike
Beste Mike,

Lees mijn post eerst eens goed voordat je zo'n antwoord geeft. Ik heb niet gezegd dat jij ergens kanker neergezet hebt. Ik suggereer alleen maar dat ik jou daar wel een type voor vindt.
In dat topic wat ik voorleg, roep je wel drie keer verdomme in één post. Dát bedoel ik met kinderachtig gedrag.
Hiernaast komt nog kijken dat ik nergens heb gezet dat ik mezelf erger aan spelfouten, terwijl jij dat wel gezegd hebt. Als je er dan nog duidelijk bij had gezet dat je hiermee de Breezah taal bedoelt had ik het nog gesnapt ;-).
Het is maar wat je raar vindt, maar dat kwam geheel door de post van jezelf waarin je niet duidelijk was.

Enfin lekker belangrijk.
:)

mvg
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Maar als jullie nou een wedstrijd hebben met sport.. en het gaat helemaal niet en je verliest... gaan jullie dan ook zo tekeer??? gevloek ect.?
Ik bedoel het is dan even jammer maar het is toch maar een spelletje? :oops:
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

rik3445 schreef:Maar als jullie nou een wedstrijd hebben met sport.. en het gaat helemaal niet en je verliest... gaan jullie dan ook zo tekeer??? gevloek ect.?
Ik bedoel het is dan even jammer maar het is toch maar een spelletje? :oops:
Het is de verdediging van de landseer!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Dodo schreef:
rik3445 schreef:Maar als jullie nou een wedstrijd hebben met sport.. en het gaat helemaal niet en je verliest... gaan jullie dan ook zo tekeer??? gevloek ect.?
Ik bedoel het is dan even jammer maar het is toch maar een spelletje? :oops:
Het is de verdediging van de landseer!
Als dat het verdedigen is van de landseer, dan weet ik het ook niet meer!
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Vloeken moet opzich wel kunnen, het lucht op.

Maar soms kan het tochwel tever gaan op fora.. vind ik.
Afbeelding
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

rik3445 schreef:Maar als jullie nou een wedstrijd hebben met sport.. en het gaat helemaal niet en je verliest... gaan jullie dan ook zo tekeer??? gevloek ect.?
Ik bedoel het is dan even jammer maar het is toch maar een spelletje? :oops:
Ja eigenlijk wel.. naja meestal is het echt letterlijk met bloed, zweet (en tranen) dat goal verdedigen en als je dan verliest terwijl je je helemaal doodgekokt hebt dan vliegen er heus wel vieze woorden uit mijn mond, ja! zeker weten.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Polte schreef:Vloeken moet opzich wel kunnen, het lucht op.

Maar soms kan het tochwel tever gaan op fora.. vind ik.
http://img208.imageshack.us/img208/2512/heh11xw2.jpg
Ach kijk aan, weer een stoot onder de gordel van Harro :')

Blijkt hieruit dat er destijds dan een kern van waarheid in z'n post zat??
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Sjah hoe noemen ze dat ook alweer.. Oude koeien uit de sloot halen? ;) :roll:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Laten we zeggen dat als iemand vijf maanden lang een screenshot bewaard van een bericht dat destijds meteen verwijderd is, enkel om mij later weer even zwart te kunnen maken, diegene niet echt een leven lijkt te hebben of - nog erger - een ongezonde fixatie heeft betreffende mijn persoontje. Polte/Nick, ik vind al die aandacht van jou heel lief maar ik heb al een vriendin :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik vind het fantastisch om een 'godverdomme' te lezen in Harro's onderschrift en dat in een topic over het wel dan niet nodig zijn van gevloek op dit forum.... 8)
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja Johan, ik quote zelfs mensen die vloeken 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Harro schreef:Laten we zeggen dat als iemand vijf maanden lang een screenshot bewaard van een bericht dat destijds meteen verwijderd is, enkel om mij later weer even zwart te kunnen maken, diegene niet echt een leven lijkt te hebben of - nog erger - een ongezonde fixatie heeft betreffende mijn persoontje. Polte/Nick, ik vind al die aandacht van jou heel lief maar ik heb al een vriendin :mrgreen:
Ik ook maar ik vond het gewoon een geweldige reactie. 8)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Vloeken, schelden en tieren!

Bericht door asjemenou »

Het gevloek en gescheld in de openbaarheid zou van mij toch wel iets minder mogen. En ik zeg dat niet eens uit een christelijke overweging.
Het is al eerder gezegd hier in deze topic. Het voorbeeld wordt al gegeven door de radio en de TV. Aan sommige radiozenders kan ik mij behoorlijk storen. Is dat nu nodig al dat gevloek en al die schuttingtaal? Is dat nu de moderne entertainment? Blijkbaar vinden we het al gewoon maar is het dat dan ook? Iedereen heeft tegenwoordig de mond vol over normen en waarden in de maatschappij maar met dit soort zaken begint het al. Als ik bijvoorbeeld de muziekzender MTV 's avonds aanzet dan is het scherm constant gevuld met wulpse dame's en slechte muziek. Om over de teksten van sommige popsongs nog maar te zwijgen. Dit laatste daar wordt toch niet opgelet want het gaat tenslotte om de videoclip met schaars geklede dames. Ik lig echt niet wakker van een vloek of een schuttingwoord. In mijn woede verzoek ik, net als de meeste, de Heer ook wel eens maar ik denk er wel bij na of waar en wanneer ik dit doe.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Je eerlijkheid siert je asjemenou. Iedereen laat wel eens een geluid van frustratie horen. Welk woord je ook kiest om dat weer te geven, het is altijd verkeerd. Het is in mijn ogen niet het woord dat je kiest maar de lading die je de wereld in helpt dat verkeerd is.

Wie heeft nog nooit iemand het woord "liefde" horen zeggen alsof het het vreselijkste ter wereld was? Het is de lading die het meekrijgt die verkeerd is, want wat is er mooier dan liefde. Of zoals men de naam Jezus gebruikt soms (een van de "reclame campagnes" waar ik toch wel dankbaar voor ben). Het bijzondere is dat die lading nog niet bestond in de wereld totdat je hem uitte. En dat is de kracht van het woord.

In die zin zijn we allen magiërs. We bezitten scheppende krachten en als we ons bewust in het nu kunnen bevinden dan zullen we de kracht vinden om uit ons geen negativiteit te laten ontstaan, maar positiviteit en dat kunnen we ook door iemand liefdevol een domkop te noemen of een ezel. Want gezegend zijn ze, die domkoppen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Harro schreef:Ja Johan, ik quote zelfs mensen die vloeken 8)
Is dat nou nodig dat gvd in je onderschrift!?
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Plaats reactie