Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Polte schreef:Dat geluid he, is inderdaad prachtig.
Laatst liepen wij (16sept) door de bossen bij Oosterbeek toen kwam er een C47 over vliegen, da's ook een geweldig gevoel.
Ga je echt terug in de tijd!
Daar kom ik ook wel eens ! daar wonen me opa en oma (in het dorpje Wolfheze) en dan gaan we vaak met familie endje wandelen.. en idd ik heb ook eens een C47 over horen komen.. ook een Spitfire een keer..
Een jaar of 2 ook; geweldig.. 2 Spit's vlogen hier gewoon KEILAAG net over m'n raam heen tering ik vloog bijna uit me stoel
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
*zucht* de laatste paar dagen waren een beetje vermoeiend voor mij. Mijn tand zoals jullie weten is de afgelopen paar dagen 3 keer eraf gevallen. Hij zit weer eraan maar ik ben wel een paar uur bij de tandarts en een paar pijnlijke verdovingen verder. Het probleem is dat ik volgende week naar center parcs ga vanaf ma t/m vr en moet hij wel erop blijven zitten anders moet ik van België naar Nl komen om die tand erop te zetten en zo goed blijft dat ding niet zitten.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.