Slowchat-topic deel 11
- Darryl
- Lid
-
- Lid
Laten we zeggen over een looptijd van 10 jaar.
Er komen misschien dan veel verzamelaars bij. Duits stijgt in prijs (omdat er meerdere verzamelaars komen en het weer 10 jaar ouder is). Voor vele zal de prijs van duits niet meer te doen zijn. Tevens gaan de kopieen veel komen. Mensen kiezen spontaan voor US of Brits wat dan nog wel te doen is
Maar ik denk zelf dat de grote generatie die de kleinkinderen verteld over 'die zwarte tijd' niet meer in leven is. Mensen raken minder geintereseerd erin, omdat ze alleen het nog maar minimaal bij geschiedenis krijgen te horen hoe het was. Spullen blijven op een gelijk nivo.
Er komen misschien dan veel verzamelaars bij. Duits stijgt in prijs (omdat er meerdere verzamelaars komen en het weer 10 jaar ouder is). Voor vele zal de prijs van duits niet meer te doen zijn. Tevens gaan de kopieen veel komen. Mensen kiezen spontaan voor US of Brits wat dan nog wel te doen is

Maar ik denk zelf dat de grote generatie die de kleinkinderen verteld over 'die zwarte tijd' niet meer in leven is. Mensen raken minder geintereseerd erin, omdat ze alleen het nog maar minimaal bij geschiedenis krijgen te horen hoe het was. Spullen blijven op een gelijk nivo.
-
- Lid
Werken die advertentie's nou echt? 
Zag er laatst ook één staan,
hallo ik ben een verzamelaar van 12 jaar en zoek een duitse helm
heb niet zoveel zakgeld dus liefst goedkoop of voor niets
hoeft geen stormriem of plaatje op te zitten
Ze zetten er wel bijna altijd bij dat ze 12 of 13 zijn ...

Zag er laatst ook één staan,
hallo ik ben een verzamelaar van 12 jaar en zoek een duitse helm
heb niet zoveel zakgeld dus liefst goedkoop of voor niets
hoeft geen stormriem of plaatje op te zitten
Ze zetten er wel bijna altijd bij dat ze 12 of 13 zijn ...
Deas Gu Cath
- Darryl
- Lid
- Darryl
- Lid
- Darryl
- Lid
Ik vind 40,- wel aan de prijs. Zeker omdat ik denk dat het binnenwerk na-oorlogs is. Gezien de bruine banden van het binnenwerk.
Trouwens:
Trouwens:
In een canadese helm moet CL/C, ACC ( en je had er nog eentje maar die weet ik zo niet) staan.Wouter schreef:Hmm, JSS I 1940 is dat een Britse of een Canadese stempel?
Op de binnenrand van een helm die ok op het oog heb.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Geen idee, ik sprak voor mezelf.Polte schreef:Polte schreef:Faces Of Death.
Link verwijderd.
Filmpje is niet geschikt voor alle leeftijden die dit forum bezoeken. Bovendien kan ik de humor er ook niet van inzien, maar dat terzijde.
Voor degene die dit geëdit heeft, wie zegt dat ik er wel humor in zie?
Mzzl.
Mijn excuses dat ik mezelf niet bekend heb gemaakt bij deze edit. Dat is namelijk wel de gewoonte.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Charly1975
- Lid